  • 281. Data: 2006-07-28 21:34:25
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > Ale czy kura rozumiesz że prawnie możesz użyć broni nawet po tym jak
    > zagrożenie ustało a chcesz gościa zatrzymać? Wystarczy że ktoś dopuścił się
    > rozboju czyli nawet dał komuś w ryj...

    Wyraźnie widać, że swoją wiedzę o prawie czerpiesz z filmów o dzikim
    zachodzie...

  • 282. Data: 2006-07-28 21:35:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:

    > Jak ewidentnie ucieka, to nalezy uzyc
    > wszelakich srodkow, aby zlapac.

    Napalmem go! I jeszcze jakąś bombą!

    > A z tym helikopterem to sie wyglupiles.
    > Dla przypomnienia: jestesmy w Polsce.

    Helikoptery są nielegalne?

  • 283. Data: 2006-07-28 21:36:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacsag$loh$21@inews.gazeta.pl...
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Próbowali go ścigać. Nie wyszło im to za bardzo.
    > Po drugie przy pościgu mogą ucierpieć niewinni ludzie. I to w sporej ilości.

    No popatrz. A kula wie, w kogo była wycelowana, i jak poleci na jakiegoś
    przechodnia, który w okolicy się znajdował, to zatrzyma się, uprzejmie
    przeprosi i ominie?

  • 284. Data: 2006-07-28 21:37:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Blokada byla przygotowana w zwiazku z napadem z bronia w reku.
    > Uciakajacy przestepcy, na motorach, byli wiec uzbrojeni.

    W broń długą, wg. zeznań policji. A to trochę ciężko ukryć pod koszulką.

  • 285. Data: 2006-07-28 21:45:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:

    > Kto nie ma nic na sumieniu się zatrzyma.

    Hehehe - właśnie zacytowałeś motto każdej ubecji każdego reżimu.

  • 286. Data: 2006-07-28 22:24:05
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czyli uprawnienia posiadał, tylko do nieco innej kategorii pojazdów.
    > Ergo: przepisy znał i tylko nie udowodnił przed urzędasem opanowania
    > tego konkretnego typu pojazdu.
    Czyli posiadając B moge jeździć C, C+E oraz D bo:

    uprawnienia posiadał, tylko do nieco innej kategorii pojazdów.
    > Ergo: przepisy znał i tylko nie udowodnił przed urzędasem opanowania
    > tego konkretnego typu pojazdu

    Askoro już się poruszam tym pojazdem, to opanowałem i egzamin mi "na ch..".

    MZ

  • 287. Data: 2006-07-28 22:46:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie więc odszkodowanie?

    Pomijając motocyklistę, z powodu tego strzału ucierpiała postronna
    osoba - kobieta jadąca rowerem w którą przyrżnął trafiony motocyklista.
    Uważasz, że to jej wina była i odszkodowanie jej się nie należy?

  • 288. Data: 2006-07-28 23:10:03
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Ola" <qwerty> napisał w wiadomości

    > pieniadze. (btw. w dzienniku podali ze potracil jadacego rowerzyste - wiec

    Rowerzyst(k)ę to on potrącił po tym, jak mu dzielni panowie policjanci
    strzelili w plecy - wiesz jak się ma uszkodzony kręgosłup, przestrzelony
    żołądek i wątrobe, to troszkę mniej sprawnie się panuje nad motocyklem.

  • 289. Data: 2006-07-28 23:10:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):
    [...]
    > toz to zrodnia, ja kiedys jezdilem motorynka bez karty motorowerowej i
    > tez sp. gdy zobaczylem radiowoz, mozna bylo mnie wtedy zabic?
    > Podstawe prawna prosze!

    Ale gdyby kazali ci się zatrzymać i oddali kilka strzałów
    ostrzegawczych, to byś się chyba zatrzymał, nie?

    p. m.

  • 290. Data: 2006-07-28 23:24:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > "Raf" <r...@E...pl> wrote in message

    > Czlowiek ktory oddala sie motocyklem od policjanta nie stanowi
    > bezpośredniego zagrozenia dla zycia owego policjatna.

    Sytuacja z punktu widzenia policjanta jest taka sama, jak swojego czasu
    rajd niemieckich bodajże bandytów przez Niemcy, Polskę i Ukrainę. Nie
    strzelali do nich tylko dlatego że w samochodzi mieli zakładników. Nie
    wiem na podstawie jakich przepisów mogliby strzelać, ale chyba nie ulega
    wątpliwości że mogliby ....

    Teraz jest motocyklista, który omija blokadę, próbuje rozjechać
    policjanta, nie reaguje na strzały ostrzegawcze, a jeszcze w okolicy
    jest napad, i ten motocyklista pasuje do opisu. No to kurde, policjant
    ma prawo sądzić że to jest bandyta i trzeba go zatrzymać.

    p. m.