  • 1. Data: 2006-07-27 19:56:25
    Temat: Praca - uprzejmie proszę o pomoc
    Od: "Przemysław" <z...@E...PL>

    Witam

    Dostałam ofertę w ramach pracy interwencyjnej w starostwie powiatowym jako
    procownik I stopnia w biurze.

    Moje pytanie brzmi

    Kto podpisze ze mna umowe o prace ? Starosta czy Powiatowy Urzad pracy ?
    Kto będzie płacił mi wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę Starosta czy Urzad
    Pracy czy moze Starosta połowę a Urząd Pracy druga połowę.

    Koleżanka mówiła mi że w ramach programu praca interwwencyjna mogę dostać
    nie wieksza pensję niż najniższą krajową ? Nie ukrywam że nie jest to oferta
    lukratywna czy istnieje możliwość otrzymania wyższej pensji.

    Bardzo proszę o pomoc

  • 2. Data: 2006-07-28 01:07:52
    Temat: Re: Praca - uprzejmie proszę o pomoc
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Przemysław" <z...@E...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    oferta
    > lukratywna czy istnieje możliwość otrzymania wyższej pensji.

    Umowę zawiera pracodawca i pensję płaci pracodawca.
    Wynagrodzenie zależy też od pracodawcy, ale najczęściej jest to najniższa
    krajowa lub trochę więcej.

  • 3. Data: 2006-07-28 03:47:29
    Od: Boczkowski <b...@g...dot.pl>

    Dnia 27 lip o godzinie 21:56, na pl.soc.prawo, Przemysław napisał(a):

    > Dostałam ofertę w ramach pracy interwencyjnej w starostwie powiatowym

    Ziutek .... de ja vu??
    Przecież równy miesiąc temu pytałeś o to:

    From: Ziutek <z...@E...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Praca Interwencyjna
    Date: Tue, 27 Jun 2006 16:52:21 +0200

    W tamtym też wątku - otrzymałeś odpowiedzi .....