  • 1. Data: 2006-07-28 08:15:36
    Temat: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    75.html

    Byle dziecko potrafi przewidziec skutki oddania strzalow w kierunku
    jadącego motocyklisty. Kalectwo lub smierc...

    "W obławie na bandytów policjant oddał dziesięć strzałów do 21-letniego
    motocyklisty, który nie zatrzymał się na wezwanie."

    Moim zdaniem tlumaczenie ze ktos myslal iz sa to bandyta dowodzi jedynie
    zamiaru wykonania wyroku na nim.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 2. Data: 2006-07-28 08:24:27
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]
    > motocyklisty, który nie zatrzymał się na wezwanie."
    >
    > Moim zdaniem tlumaczenie ze ktos myslal iz sa to bandyta dowodzi jedynie

    i uprzedzajac, nikt nie kazał wylazic policjantowi wprost pod kola
    motocykla a poscig nalezy kontynuowac, chocby smiglowcem (pozniej
    skasowac za wahe) a nie zabijac.

    P.

  • 3. Data: 2006-07-28 08:25:15
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemek R. napisał(a):
    > Byle dziecko potrafi przewidziec skutki oddania strzalow w kierunku
    > jadącego motocyklisty.

    byle dziecko powinno przewidzieć skutki ucieczki przed policją

    > Kalectwo lub smierc...

    o właśnie

    KG

  • 4. Data: 2006-07-28 08:30:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > 1) Nie zatrzymal sie na blokadzie
    > 2) Uciekal przed posciegiem

    powód do zabicia???

    > 3) Chcial staranowac policjanta

    po pierwsze tak twiredzi poklicnat po drugie policjnat wylazl na droge,
    a kto mu kazal?

    > 4) oddano 8 strzalow w powietrze

    tak twierdzi policja

    > 5) zginal w wyniku uderzenia o betonowy slup

    a wjechal bo zostal sparalizowany po strzale w krzyz

    > 6) w okolicy grasowal bandyta (stad blokada) wiec mozna bylo
    > podejrzewac, ze ktos uciekajacyprzed oblawa to wlasnie on

    a taki argument to mnei k. powala, swiadczy tylko o checi wykonania wyroku

  • 5. Data: 2006-07-28 08:31:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    kam napisał(a):

    > byle dziecko powinno przewidzieć skutki ucieczki przed policją

    > o właśnie

    problem w tym ze wiele osob nie zdaje sobie sprawy ze ma do czynienia z
    debilami. Chodzi o zamordowanie bo ucieka czy o zlapanie i ukaranie
    ??????????????

    P.

  • 6. Data: 2006-07-28 08:32:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a taki argument to mnei k. powala, swiadczy tylko o checi wykonania wyroku

    dobra inaczej, zalozmy ze to wlasnie ten grozny bandyta.
    Uprawnia wtedy do zabicia?

    P.

  • 7. Data: 2006-07-28 08:32:22
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

> [...]

    6) w okolicy grasowal bandyta (stad blokada) wiec mozna bylo
    podejrzewac, ze ktos uciekajacyprzed oblawa to wlasnie on

    Policja zareagowala wlasciwie. Brawa dla policjantow.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 8. Data: 2006-07-28 08:34:37
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:each39$gkj$1@inews.gazeta.pl...
    75.html

    > Byle dziecko potrafi przewidziec skutki oddania strzalow w kierunku
    > jadącego motocyklisty. Kalectwo lub smierc...
    Chyba każdy motocyklista wie że jeśli nie zatrzyma się na wezwanie
    policjantów to mogą oni zacząć strzelać.

    > "W obławie na bandytów policjant oddał dziesięć strzałów do 21-letniego
    > motocyklisty, który nie zatrzymał się na wezwanie."
    Skoro palant nie zatrzymał się do kontroli a co więcej zaczął uciekać to
    niby co mieli gliniarze robić? Pozwolić mu ucieć? Ścigać go samochodem? Sam
    wybrał swój los. Jeździł bez prawka. Tablica rejestracyjna schowana jak u
    typowego cwaniaczka z miodkiem w uszach. Szkoda tylko że wpadł na tą babkę.
    Jeszcze "chciał wstąpić do policji" - wzorowy obywatel - nie ma co.

    > Moim zdaniem tlumaczenie ze ktos myslal iz sa to bandyta dowodzi jedynie
    > zamiaru wykonania wyroku na nim.
    Jakby nie zaczął uciekać i nie miał schowanej rejestracji to po prostu by go
    zatrzymali, przetrzepali, wlepili mu mandat itd. A tak nie żyje.

    Może jeszcze zaczniesz popierać uciekających przed policją?

    Tomek

  • 9. Data: 2006-07-28 08:38:48
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eaci2i$jd5$3@inews.gazeta.pl...
    > dobra inaczej, zalozmy ze to wlasnie ten grozny bandyta.
    > Uprawnia wtedy do zabicia?
    Nie do zabicia ale do użycia wszelkich możliwych środków do zatrzymania go.
    Jak się strzela to czasem ktoś ginie. Zatrzymałby się to by żył. Sam wybrał.
    Nikt nie kazał mu uciekać przed radiowozem!!!
    PS: A myślisz że jak się strzela do auta to jest inaczej? Jak trafisz
    kierowcę to też się rozbije i może zginąć.

    Tomek

  • 10. Data: 2006-07-28 08:40:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    75.html

    > Chyba każdy motocyklista wie że jeśli nie zatrzyma się na wezwanie
    > policjantów to mogą oni zacząć strzelać.

    podstawa prawna !

    > Skoro palant nie zatrzymał się do kontroli a co więcej zaczął uciekać to
    > niby co mieli gliniarze robić?

    gonic, helikopter wyslac ( i skasowac go pozniej za wahe)

    Pozwolić mu ucieć? Ścigać go samochodem? Sam
    > wybrał swój los. Jeździł bez prawka.

    toz to zrodnia, ja kiedys jezdilem motorynka bez karty motorowerowej i
    tez sp. gdy zobaczylem radiowoz, mozna bylo mnie wtedy zabic?
    Podstawe prawna prosze!

> [...]
    > zatrzymali, przetrzepali, wlepili mu mandat itd. A tak nie żyje.
    >
    > Może jeszcze zaczniesz popierać uciekających przed policją?

    nie zaczne popierac bezmyslnego debila kowboja, jezeli byly jakiies
    podejrzenia to nalezy zlapac i ukarac wspolmiernie to wyrzadzonej szkody
    a nie wykonac wyrok smierci.

    P.