  • 391. Data: 2006-07-29 12:01:34
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Ale w "kolbie" mocowanej do motoru to juz mozna. No i?

    ROTFL

    Chyba w komiksach.

  • 392. Data: 2006-07-29 12:04:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Bo widzisz, mozna przyjac, ze ktos pedzacy na ciebie tirem nie zagraza
    > ci bezposrednio w odleglosci 100metrow od Ciebie, ale w odleglosci
    > 0metrow juz tak.

    Czyli ty widząc jadącego na ciebie TIRa zacząłbyś strzelać - licząc na
    zatrzymanie tego pojazdu swoim potężnym działem kaliber 9mm?

    Trzeba by dla ciebie stworzyć nową kategorię nagrody Darwina...

  • 393. Data: 2006-07-29 12:06:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > No powiedz prosze, Andrzeju, ze jak widzisz blokade to ja omijasz, nie
    > zatrzymujesz sie na wezwanie policjantow, nawet jak krzycza stoj bo
    > strzelam. Powiedz. I bedzie wszystko jasne.

    Powtarzam: blokady nie da się ominąć. Blokada z definicji blokuje drogę.

    Tutaj stał sobie tylko jakiś patrol.

    I znając patrole drogówki jest 50% szansy, że policnajt wyskoczył z tym
    lizakiem na tyle późno, że zatrzymywany nie miał szans się zatrzymać
    przed nim - więc musiał ominąć. A potem pościg, wymachiwanie bronią -
    panika i wiadome skutki.

  • 394. Data: 2006-07-29 12:06:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > robcio i przemek to kretyni

    A twoja matka nosi wojskowe kamasze ;->

  • 395. Data: 2006-07-29 12:39:09
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli ty widząc jadącego na ciebie TIRa zacząłbyś strzelać - licząc na
    > zatrzymanie tego pojazdu swoim potężnym działem kaliber 9mm?
    >
    > Trzeba by dla ciebie stworzyć nową kategorię nagrody Darwina...

    ale zdaje sie ze omawiamy konkretny przypadek, gdzie podejrzany strzelal
    w plecy _oddalajacego_ sie kierowcy. Wyjasnij jak to ma sie do
    zagrozenia zycia podejrzanego mordercy?

  • 396. Data: 2006-07-29 12:46:27
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No i może jeszcze sprzętem latającym.
    >
    > Ale taką blokadę trzeba zorganizować rozważnie i inteligentnie. Rozwagi
    > initeligencji stawiającym tę "blokadę" ewidentnie zabrakło.

    a czego oczekujesz od oragnizacji do ktorej przyjmuja wylacznie
    szumowiny spoleczne? W dodatku takie ktore nie sa w stanie ukonczyc
    zawodowki.

    > Że bajki opowiadają. Rozpoznawanie bandytów bo kategorii pojazdu, jakim
    > się podczas napadu posłużyli?

    Zalozmy, ze to mozliwe, to przedmiotem sporu bedzie kwestia, czy
    konstytucyjne prawo do zycia mozna uniewaznic z powodu checi odzyskania
    15 tysiecy zlotych. Bo zdaje sie ze tyle miano zrabowac. Zakladam tutaj
    roboczo w swietle najbardziej korzystnym dla podejrznego mordecy.

    > M.in. są dwie niewinne ofiary.

    Widziales jak wygladaja testy na dyplom magistra w Szczytnie? Tak sie
    produkuje fachowcow.

  • 397. Data: 2006-07-29 13:03:22
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Micha^(3) Wilk wrote:

    > No to chyba oczywiste ze nie bylo, skoro motocyklista juz uciekal? Dlatego
    > nikt nie powoluje sie na pkt 1 tylko na pkt 6 ust. 1 art. 17, ktory mowi o
    > dopuszczalnosci uzycia broni w poscigu m.in. za osoba podejrzana o rozboj.
    >
    > Na podstawie tego przepisu mozna stwierdzic, ze uzycie broni bylo
    > dopuszczalne.

    nie prawda:

    http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/2.htm

    "Art. 38.

    Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia."

    Widzisz tam wylaczenie osob podejrzanych o rozboj 15 tysiecy zl.?

    Dodajmy, morderca strzelal w plecy.

    > Wspominasz ust. 3 ktory mowi tylko o SPOSOBIE uzycia tej broni (a sposob byl
    > odpowiedni, jesli znasz lepszy sposob - wyrzadzajacy mniejsza szkode osobie
    > podejrzanej - to ciagle czekam, az go nam ujawnisz)

    ale dalej nie wyjasniasz dlaczego buc w mundurku ma prawo naruszyc ar 38
    z powody samego podejrzenia przestestwa?

    I jezeli wg Ciebie ma prawo zamordowac strzelajac w plecy tego
    mlodzienca (zalozmy roboczo ze "podejrzanego" o rabunek), to dlaczego
    nie ma prawa strzelac na oslep z Kalasznikowa w ogrodku jordanowskim?

  • 398. Data: 2006-07-29 13:14:59
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 29 Jul 2006 13:12:39 +0200, Michał Wilk napisał(a):

    > pkt 6 ust. 1 art. 17, ktory mowi o
    > dopuszczalnosci uzycia broni w poscigu m.in. za osoba podejrzana o rozboj.

    A był podejrzany o rozbój? Chodzi mi podejrzenie o podparte faktami,
    a nie mniemanie "on mógłby być bandytą bo jedzie na motorze".

    Henry

  • 399. Data: 2006-07-29 13:16:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    inkaso wrote:

    > ale zdaje sie ze omawiamy konkretny przypadek, gdzie podejrzany strzelal
    > w plecy _oddalajacego_ sie kierowcy. Wyjasnij jak to ma sie do
    > zagrozenia zycia podejrzanego mordercy?

    Teraz to już bredzisz totalnie...

  • 400. Data: 2006-07-29 13:19:39
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Henry (k) wrote:

    > A był podejrzany o rozbój? Chodzi mi podejrzenie o podparte faktami,
    > a nie mniemanie "on mógłby być bandytą bo jedzie na motorze".

    i w dodatku morderca strzelal w plecy "podejrzanego" kiedy ten sie oddalal.