  • 191. Data: 2006-07-28 11:51:29
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > Byle dziecko potrafi przewidziec skutki oddania strzalow w kierunku
    > jadącego motocyklisty. Kalectwo lub smierc...

    Czyli kierujący motocyklem ryzykował świadomie.
    Wybacz, ale w Twoich wypowiedziach bardzo jaskrawie widać stronniczość i
    jakąś więź emocjonalną z motocyklistą. Niestety uciekając przed policją
    to _on sam_ postawił się w takiej sytuacji, że ryzykował (choćby szybką
    jazdą, bo nie wierzę, że uciekał nie przekraczając dozwolonej prędkości)
    nie tylko swoje ale i innych użytkowników dróg (o czym wielu kierowców
    często zapomina) zdrowie i życie. No i okazało się, że nie miał tyle
    szczęścia aby umknąć, choć może i niewiele brakowało. Twoje tłumaczenia,
    że policjant na pewno zdążyłby zrobić unik i motocyklista był tego
    pewien i wobec tego nie stwarzał dla niego zagrożenia świadczy dodatkowo
    o Twoim zaślepieniu.
    Owszem stało się źle - śmierć za niezatrzymanie się policji to cokolwiek
    zbyt wysoka kara. Jednak olbrzymia ilość osób poniosła podobną karę za
    np. nadmierną prędkość czy nieostrożną jazdę i to w dodatku
    niekoniecznie swoją.
    Natomiast stawianie się poza prawo przez niezatrzymanie się na wezwanie
    policji, próbę ucieczki i stwarzanie zagrożenia dla policji oraz innych
    użytkowników dróg niestety rodzi ze sobą konsekwencję w postaci ryzyka
    poniesienia nawet śmierci. Cóż - motocyklista jest niestety sam winien
    swojej nieodpowiedzialności. Przykre, ale prawdziwe.
    Nie mam nic przeciwko uprawnieniom policji - sam niejednokrotnie byłem
    zatrzymywany na drodze, czasem zupełnie bez powodu (przynajmniej takie
    odnosiłem wrażenie) i nigdy nie przyszłoby mi do głowy aby podjąć próbę
    ucieczki. Skoro poległy motocyklista postanowił sobie zrobić
    niebezpieczną zabawę no to zrobił. Równie dobrze mógł sobie dla
    podniesienia adrenaliny chodzić po gzymsie kilkunastopiętrowego budynku,
    albo wymierzyć w uzbrojonego policjanta drewnianą makietą pistoletu.
    Rzeczywistego zagrożenia wszak w tym ostatnim przypadku by nie było,
    prawda? Czy policjanta też nazwałbyś wtedy zabójcą?
    Natomiast chciałbym, aby policja była skuteczna w ściganiu przestępców.
    I nie mam współczucia dla zastrzelonego rabusia, złodzieja czy innego
    bandyty (choćby "tylko" ukradł radio z samochodu). A jeżeli ktoś dla
    zabawy (bo po co inaczej jeśli przestępcą nie jest) udaje przed policją
    takiego bandytę, to powinien się leczyć. To nie przestępcy lub osoby je
    udające mają się czuć bezpiecznie, lecz normalni, ni wchodzący w
    konflikt z prawem i organami ścigania ludzie. A na razie jest często
    niestety odwrotnie czemu sprzyjają takie jak Twoja wypowiedzi i
    atakowanie policji, że podjęła kroki zmierzające do ujęcia bandytów.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 192. Data: 2006-07-28 11:52:10
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacth5$7j8$1@inews.gazeta.pl...
    > a ty sie zaznajom z pojeciem zamiar ewentualny, ja juz koncze, na zaden
    > inny post nie odpisuje wtym warku wiec sie za bardzo nie podniecaj gdy
    > twoj post zostanie bez odpowiedzi. nie oznacza to ze sie z toba zgadzam.
    Ja przynajmniej do Ciebie pisałem z dużej litery. Wiem że się nie zgadzasz.

    > Mam nadzieje ze Ludwig przslucha wszystkich przy pomocy wariografu, za
    > wprowadzenie takiej mozliwosci duzy + dla niego.
    Jest to jakieś rozwiązanie. Ale pozostanie pytanie: co to da? Załóżmy że
    wyjdzie że było tak jak opisują. Co wtedy? I tak nie zmienisz zdania....

    Tomek

  • 193. Data: 2006-07-28 11:52:19
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > to jest w sumie jednoznaczne w przypadku jadacego motocykla,

    Prosze Pana, PAn tu mowi o plecach, a ja o oponie. Jesli to jest
    jednoznaczne, to moze nei ma tez roznicy miedzy zabojca a zabijanym.
    Albo sie umawiamy ze biale jest biale, albo nikt nam nie wmowi, ze biale
    jest biale a czarne jest czarne.

    > poza tym jezlei nie umie strzelac to nie strzela.

    Umiejetnosc strzelania nie oznacza tez trafianai w czasie akcji z
    dokladnoscia co do monety dwuzlotowej.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 194. Data: 2006-07-28 11:53:06
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message

    > Skad wiesz ?

    Takie jest ogolne stanowisko policji. I na razie nei ma poszlak, by
    myslec inaczej.

  • 195. Data: 2006-07-28 11:53:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 196. Data: 2006-07-28 11:53:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacs15$loh$17@inews.gazeta.pl...
    > Nie. Nawet strzał w głowę nie oznacza zawsze śmierci. Doucz się.

    Ale w glowe mozna strzelac z kazdej strony, a a w plecy sie strzelac od
    przodu nie da (upraszczajac ;)

  • 197. Data: 2006-07-28 11:54:31
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > nie bardzo rozumiem, polska policja posiada troche helikopterow kolo
    > mnie czesto z powietrza szuakaja roznych knypkow

    Wiec wiesz, czemu ich tam nie bylo. Lapali innych knypkow kolo Ciebie.

  • 198. Data: 2006-07-28 11:54:58
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eactld$7j8$2@inews.gazeta.pl...
    > kup sobie za kilkaset zlotych to poczytasz.
    > W internecie nie znajdziesz.
    Mam lepsze wydatki za kilkaset pln.
    Widzisz... Ja podałem Ci źródła z linkiem. Ty nie podałeś NIC konkretnego.
    Odnosisz się do czegoś czego nie mogę zweryfikować. To ma być uczciwa
    dyskusja?

    Tomek

  • 199. Data: 2006-07-28 11:55:54
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eactmd$7j8$3@inews.gazeta.pl...
    > taa, i dlatego lepiej odrazu zabic. czysty prymitywizm
    To że zginął to przypadek. Nikt nie chciał żeby on ginął. Chcieli go
    zatrzymać. Nie udało się inaczej :(

    Tomek

  • 200. Data: 2006-07-28 11:56:40
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eactng$7j8$4@inews.gazeta.pl...
    > taka ze mozna by to usilowac podciagnac pod obrone policjanta ktory stal
    > na drodze
    Dopóki ktoś nie zacząłby (jak Ty) twierdzić że "przecież mógł się
    odsunąć"....

    Tomek