  • 1. Data: 2006-07-28 06:11:58
    Temat: Gwarancja
    Od: "dwaka" <b...@i...pl>

    Kupiłem rowerek rehabilitacyjny, karta gwarancyjna stwierdza m.inn., że "
    gwarancją nie są objęte uszkodzenia i zużycie takich elementów jak: linki,
    paski, elementy gumowe, pedały, uchwyty z gąbki, kółka, łożyska itp." W
    okresie 1,5 miesiąca od zakupu, dwukrotnie nawalił pedał - wymieniono mi
    ale oświadczono, że czynią to w drodze łaski.
    Zastanawia mnie czy tak sformułowana gwarancja jest zgodna z prawem,
    praktycznie wszystkie ruchome części nie podlegają gwarancji oraz to itp ,
    które może zawierać wszystko.
    Pozdrawiam
    dwaKa

  • 2. Data: 2006-07-28 10:12:55
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.07.2006 dwaka <b...@i...pl> napisał/a:
    > Kupiłem rowerek rehabilitacyjny, karta gwarancyjna stwierdza m.inn., że "
    > gwarancją nie są objęte uszkodzenia i zużycie takich elementów jak: linki,

    Dostałeś odpowiedź, więc po diabła śmiecisz tym na grupę po raz drugi?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-07-28 10:15:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 08:11:58 +0200, dwaka napisał(a):

    > Zastanawia mnie czy tak sformułowana gwarancja jest zgodna z prawem,

    Zastanawia mnie, czy umiesz czytać? Bo dostałeś (aś) już odpowiedzi na swój
    post i nie ma potrzeby go dublować.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl