  • 291. Data: 2006-07-28 23:38:12
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    przechodzień wrote:

    > Więc jako policjant natychmiast zacznę strzelać, nieprawdaż ?

    Nie. Ale jak przechodzacy kolo ciebie zacznie siegac po bron i wyceluje
    ja w Ciebie...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 292. Data: 2006-07-28 23:39:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Prawidłowej blokady nie da się ominąć.

    Nie da to sie trzasnac drzwiami obrotowymi.

  • 293. Data: 2006-07-28 23:39:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Nawet przy obronie koniecznej jest pojęcie współmierności użytych
    > środków.

    a co ma użyć kobieta przeciwko gwałcicielowi? chuja?

  • 294. Data: 2006-07-28 23:42:18
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > "Blokadzie"? Na blokadzie to można nie zatrzymać się najwyżej czołgiem.

    Powaga?

    > Tak twierdzą.

    Coz. Trzymajmy sie jakichs faktow, ktore so podawane do wiadomosci
    publicznej. Bez tego mozemy w ogole zaczac od tego, ze byl kosmita a
    zastrzelili go policjanci zadni sprzedania jego organow naukowcom z
    maryki...

    > Tiaaa.... Ciekawe, kogo jeszcze trafili... Co za matoł w zamieszkanej
    > okolicy strzela w powietrze z ostrej amunicji?!

    Sugerujesz, ze ludzie tam pija redbula i lataja nad szosami?

    > Sekcja zwłok wykazała coś zupełnie innego.

    Gdy pisdalem 5) nie bylo jeszcze wynikow.

    > Jaaaaaaaaaasne.

    Jasne ze co?

    > Bzdura. Zareagowali tak samo niekompetentnie, jak przy "sprawie tygrysa".

    Poniewaz bo?

  • 295. Data: 2006-07-28 23:42:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jakiego zagrożenia życia?

    Idiota na motorze spowodowal smiertelne zagrozenie swojego zycia i ...
    niestety... doprowadzil je do konca...

  • 296. Data: 2006-07-28 23:43:31
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Miał. B. A właśnie robił - jeśli miałbyś jakiekolwiek pojęcie o robieniu
    > prawa jazdy, wiedziałbyś, że (a) jest to mało realistyczny formalizm
    > oraz (b) jest długotrwały i upierdliwy.

    No i? Czy to juz jest uprawnieniem do smigania bez prawka?

  • 297. Data: 2006-07-28 23:45:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > wiem dlaczego, tylko nei za bardzo wiem co to ma do policjantow.

    no to zgaduj...

  • 298. Data: 2006-07-28 23:45:47
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 299. Data: 2006-07-28 23:46:19
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > W broń długą, wg. zeznań policji. A to trochę ciężko ukryć pod koszulką.

    Ale w "kolbie" mocowanej do motoru to juz mozna. No i?

  • 300. Data: 2006-07-28 23:46:45
    Od: "jano1" <j...@e...pl>

    Niedawno f-sz policji RD dokonując przeszukania bagażnika na pytanie o
    faktyczne podstawy, stwierdza z ironią, że "na wczoraj" sporządzi notatkę o
    uzyskaniu anonimowej informacji, że w bagazniku auta akurat... właśnie
    takiej marki będą przewożone narkotyki i już podstawy są ... Ciekawi mnie,
    czy faktycznie bezpośrednio przed zdarzeniem gang motocyklowy dokonał
    rzekomego napadu z bronią w ręku, a zastrzelony był akurat łudząco
    podobny...