  • 1. Data: 2009-10-13 19:01:07
    Temat: poczta polska
    Od: "van" <v...@p...net>

    Witam,
    moja poczta olewa sobie swoje obowiązki, za które dostaje kaskę. dziś po
    południu pojawiło się w mojej skrzynce awizo, informujące mnie, że osiem dni
    temu nie było nikogo u mnie w domu... wkurza mnie to, bo to kolejny raz taka
    sytuacja, nie wspominając, że cały czas ktoś jest w domu. czekam na kilka
    waznych listów listów - jak zdyscyplinować listonosza albo oddział poczty,
    zeby terminowo dostarczali przesyłki?

  • 2. Data: 2009-10-13 20:24:43
    Temat: Re: poczta polska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "van" <v...@p...net> napisał w wiadomości

    Napisz skargę do urzędu rejonowego. Można to zrobić z ich strony
    internetowej. U nie podziałało.

  • 3. Data: 2009-10-13 20:37:51
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "van" <v...@p...net> wrote in message
> [...]
    > na kilka waznych listów listów - jak zdyscyplinować listonosza albo
    > oddział poczty, zeby terminowo dostarczali przesyłki?

    Zacznij dawac mu napiwki, zxadziala w 100%.
    Albo podpisz sie pod prywatyzacja poczty, tylko wowczas oficialnie zaplacisz
    ekstra za doreczenie do domu, bo prawdopodobnie poczta bedzie 15 km od
    twojego domu.

  • 4. Data: 2009-10-13 20:49:07
    Od: "Kuba Stasiak" <m...@o...pl>

    Mam to samo. Mój listonosz nie bierze nawet ze soba niektórych listów bo są
    oznaczone jako "gabaryt". Zostawia za to awizo i po 18 badz nastepnego dnia
    moge isc sobie odebrac. Pani na poczcie powiedziala, ze listonosz ma
    obowiazek doniesc, ale tego nie robi.....

  • 5. Data: 2009-10-14 06:11:03
    Od: Piotr Zawiły <z...@o...eu>

> [...]
    > waznych listów listów - jak zdyscyplinować listonosza albo oddział poczty,

    Ciesz się, że sprawa ma tylko taki finał. Ja 08.10. dostałem list polecony.
    Awizo, oczywiście, znalazłem w skrzynce. Udałem się 13.10 po odbiór listu.
    Okazało się, że poczta zgubiła mój list :-) Zrobili xero awiza i będą sprawę
    wyjaśniać :-)

  • 6. Data: 2009-10-14 06:16:41
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Mam to samo. Mój listonosz nie bierze nawet ze soba niektórych listów bo są
    > oznaczone jako "gabaryt". Zostawia za to awizo i po 18 badz nastepnego dnia

    Podziękujmy skrzynkom unijnym... W poprzednią właziły 2x większe przesyłki.
    Z drugiej strony co listonosz ma zrobić z przesyłką, która nie mieści
    się w skrzynce a nikogo nie ma w domu - zostawi awizo oczywiście.
    Poczta poszła na łatwiznę i pomyślała, że w takich przypadkach to szkoda
    żeby listonosz tachał tam i z powrotem i listonosz od razu bierze awizo
    zamiast przesyłki (bo zezwala mu na to regulamin wewnętrzny poczty).

    My po kilku takich sytuacjach porozmawialiśmy z listonoszem, potem z
    naczelnikiem poczty i w efekcie dostajemy wszystkie przesyłki (fakt że
    praktycznie cały czas jest ktoś w domu), a jak żona z dzieckiem akurat
    wyjdą na spacer, to listonosz szuka ją z listem poleconym po okolicy
    (dziękujemy za poświęcenie!).

    --
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-10-14 06:45:49
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Ja mam sytuacja odwrotną prawie. Koleś z poczty co paczki roznosi, za wszelką
    cene próbuje ją dostarczyć jakby miał za to jakiś procent zysków. BO szybciej by
    wypisał awizo. A on upatrzył sobie mnie, i jak kogoś nie ma z sąsiadów- to
    dzowni do mnie i prosi zebym odebrał za kogos, albo pyta czy znam gdzie z
    tych nieobecnych ma jakąś rodzine krewnych, potrafi pojechać z paczką do kogoś
    do pracy, raz pojechał - za moja informacją- za sąsiadem na cmentarz i tam mu
    wreczył paczke.... :)

  • 8. Data: 2009-10-14 07:37:38
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ja mam sytuacja odwrotną prawie. Koleś z poczty co paczki roznosi, za
    > wszelką cene próbuje ją dostarczyć jakby miał za to jakiś procent
    > zysków.

    Bo chyba tak jest. U nas paczki rozwożą zupełnie inni ludzie (nie z
    poczty) i dopiero jak nie doręczą, to po południu zostawiają na poczcie.

    --
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-10-14 08:21:50
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Syn zamowil towar w necie, przyslali mu, a ze nie odpowiadal mu to odeslal z
    zamiarem innego. PP odeslala mu paczke, bo nie ma takiego adresu. Zlozyl
    skarge i ponownie wyslal. Dostali i odeslali zamieniony towar. a poczta
    przyslala odpowiedz na skarge ze w budynku miesci sie 60 firm i nie sposob
    znalezc bylo ze wzgledu na brak tabliczki.

  • 10. Data: 2009-10-14 08:32:21
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 09:37:38 +0200, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

    > Bo chyba tak jest. U nas paczki rozwożą zupełnie inni ludzie (nie z
    > poczty) i dopiero jak nie doręczą, to po południu zostawiają na poczcie.

    Pocztex