  • 1. Data: 2009-10-13 19:53:22
    Temat: czarny humor
    Od: zly <b...@N...fm>

    Zmarł mąż koleżanki mojej siostry - nazwijmy go Kowalski. Mial wypadek
    samochodowy, prawdopodobnie coś mu wybiegło pod koła, bo w rowie obok był
    jakiś lis.
    Wdowa dostała pismo o wszczęciu postępowania dotyczącego Kowalskiego w
    sprawie spowodowania wypadku ze skutkiem śmiertelnym (Kowalskiego). Czy to
    jest standardowa procedura? I jak już udowodnią, że spowodował ten wypadek,
    to co? Aresztują zwłoki?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-10-13 20:00:17
    Temat: Re: czarny humor
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zly pisze:

    > Czy to jest standardowa procedura?

    Tak. To jest postępowanie w sprawie a nie p-ko kowalskiemu. Ma ustalić
    czy śmierci kowalskiego nie jest ktoś winny. Jak to tylko lis to sie
    skończy umorzeniem.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-10-13 20:00:19
    Od: kuba <p...@o...pl>

    zly pisze:
> [...]
    > jest standardowa procedura? I jak już udowodnią, że spowodował ten wypadek,

    Coś im się pomyliło pewnie...

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 4. Data: 2009-10-13 20:14:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-10-2009 o 22:00:17 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Tak. To jest postępowanie w sprawie a nie p-ko kowalskiemu. Ma ustalić
    > czy śmierci kowalskiego nie jest ktoś winny. Jak to tylko lis to sie
    > skończy umorzeniem.

    Niekoniecznie, może też się skończyć Co z tą Polską :)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-10-14 05:17:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 13 Oct 2009 22:00:17 +0200, Johnson napisał(a):

    > Tak. To jest postępowanie w sprawie a nie p-ko kowalskiemu.

    Dopytam się, bo taką dostałem informację, ale wiadomo w jakim kobieta jest
    stanie więc mogła coś przekręcić.

    --
    marcin