  • 1. Data: 2009-10-13 08:53:05
    Temat: Nabycie nieruchomości przez obcokrajowca
    Od: Marek <b...@b...pl>

    Czy obcokrajowiec z obszaru unii bez karty stałego pobytu może nabyć w
    Polsce grunt rolny o wielkości 0,15 ha ? Grunt z MPZP z możliwością
    zabudowy jednorodzinnej nie znajdujący się w strefie przygranicznej.

    Wiele kancelarii odmawia podpisania aktu w takim przypadku...

    m.

  • 2. Data: 2009-10-13 11:52:16
    Temat: Re: Nabycie nieruchomości przez obcokrajowca
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek pisze:

    > Wiele kancelarii odmawia podpisania aktu w takim przypadku...

    To idź tam gdzie się zgadzają (bo rozumiem że sugerujesz że gdzie
    nigdzie można).

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-10-13 12:59:58
    Od: Marek <b...@b...pl>

    Johnson pisze:

    > To idź tam gdzie się zgadzają (bo rozumiem że sugerujesz że gdzie
    > nigdzie można).

    Rzeczywiście tak jest, pytam o szczegóły dlatego, że nie chcę
    późniejszego unieważnienia aktu.

  • 4. Data: 2009-10-13 13:13:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek pisze:

    > Rzeczywiście tak jest, pytam o szczegóły dlatego, że nie chcę
    > późniejszego unieważnienia aktu.

    Zgodę masz?
    Bo chyba można tylko za zgodą MSWiA. Ale notariusz winien to wiedzieć.

    --
    @2009 Johnson