  • 51. Data: 2004-05-14 20:00:03
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c82vuu$bs$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Tam pedalstwo było normą, dziewczynko?

    nie. za to pedałów zamykano w obozach koncentracyjnych.

  • 52. Data: 2004-05-14 20:06:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > I od zawsze był piętnowany. Dzięki zboczonej tolerancji jest tak jak jest.
    > Brak szacunku dla starszych, narkomania, brak wzorców moralnych.

    Taaaaak.... I tak troll Lesio 'Luftbranzlung' odkrył prawdziwe źródło
    zła, z narkomanią i przestępczością włącznie - otóż nie są to Żydzi, nie
    są to cykliści, tylko... homoseksualiści! Brawa dla fuhrera Lesia!

    > W "normalnych" czasach gówniarz palący papierosa na ulicy
    > dostałby w gębę od pierwszego przechodzącego dorosłego
    > a dziś nie reaguje nikt.

    ...a ów 'dorosły' zostałby skuty, aresztowany, osądzony i skazany za
    napad i pobicie nieletniego (przypominam, że w przypadku, kiedy ofiarą
    jest np. dziecko - postępowanie jest wszczynane z urzędu).

    > Zboczenie to zboczenie, a pedalstwo takim jest.

    Dla mnie ty jesteś zboczonym trollem i faszystą. I co mi zrobisz?

  • 53. Data: 2004-05-14 22:44:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > gębę

    > Mówiłem o "normalnych" czasach.

    ... kiedy rządził wujek Hitler?

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 54. Data: 2004-05-15 00:01:23
    Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie. za to pedałów zamykano w obozach koncentracyjnych.

    I to było złe. Bo prywatną jest rzeczą, jeśli ktoś lubi, jak mu kutasa
    wsadzają w odbyt, albo lubi lizac czyjegoś ch..ja.;- jego sprawa. Różne
    dziwactwa są na świecie. Ale nie znaczy to, ze należy z tym dziwactwem sie
    obnosić, propagować, próbować stawiać między tą dewiacją a tzw
    nowoczesnoością znak równości itp. Bo to właśnie próbują zrobić pederaści i
    temu się sprzeciwiam.
    Co usprawiedliwia np parady miłośników pociągu wkładania ch..ja do odbytu z
    afiszowaniem się publicznym z tą skłonnością?
    Czy znaczy to, że np miłośnicy miłości francuskiej też mają takie parady
    organizować i demonstrować publicznie swe zamiłowania?
    A exhibicjoniści latać po ulicach z gołym tyłkiem;- przecież też niby nic
    złego nie robią:).
    Nikt nie ma prawa zabraniac PRYWATNIE robic takich i innych dziwactw , jesli
    obie strony na to sie zgadzają i nikt tego w Polsce nie zabrania. Ale nie
    znaczy to, że nalezy to propagować, pochwalać i że zachowanie to ma byc
    wyłączone z wszelkiej krytyki.
    Bo tolerancja to nie to samo co pochwała. A ja, jako obywatel
    demokratycznego państwa mam prawo do wyrażania swojej opinii.
    Więcej, mniejszość winna dostosować swoje publiczne zachowanie do opinii
    heteroseksualnej większości. Prywatnie mogą robić , co zechcą.

    a na dowód, ze dobrze wam, pederastom życzę, kończę miłym wam hasłem:"ch.j
    wam w d..pę!":))

  • 55. Data: 2004-05-15 09:45:30
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    wiadomości news:c838rh$29al$1@news2.ipartners.pl...

    > Taaaaak.... I tak troll Lesio 'Luftbranzlung' odkrył prawdziwe źródło
    > zła, z narkomanią i przestępczością włącznie - otóż nie są to Żydzi, nie
    > są to cykliści, tylko... homoseksualiści! Brawa dla fuhrera Lesia!

    Idź się naucz czytać ze zrozumieniem, wylecz kompleksy i naucz się milczeć
    jak dorośli rozmawiają smarku.

    > ...a ów 'dorosły' zostałby skuty, aresztowany, osądzony i skazany za
    > napad i pobicie nieletniego (przypominam, że w przypadku, kiedy ofiarą
    > jest np. dziecko - postępowanie jest wszczynane z urzędu).

    Stuknij się w głowę.

    > Dla mnie ty jesteś zboczonym trollem i faszystą. I co mi zrobisz?

    Oleję cię. I co dalej głupolu?

    Leszek

  • 56. Data: 2004-05-15 09:48:30
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Komodor" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja też widzę. Na widok faceta z fajną laską ogarnia mnie lekka zazdrość a
    na
    > widok całujących się "kochających inaczej" reaguje mój żołądek. Wszystko
    > podchodzi mi do gardła. Na szczęście takie widoki oglądam raczej w jakims
    > Amsterdamie, w Polsce raczej rzadko.

    Bo jesteś normalny. Ale jak widzisz części pseudoliberalnych grupowiczów
    obrazek całujących się facetw nie przeszkadza. Coniektórych pewnie ogarnia
    zazdrość;))
    Wystarczy prześledzić wątek.

    Pozdr
    Leszek

  • 57. Data: 2004-05-15 09:50:55
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie. za to pedałów zamykano w obozach koncentracyjnych.

    I to ma byc powód aby nie traktować homoseksualizmu jako zboczenie??
    Pedalstwo jest wynaturzeniem i tylko pseudoliberałowie(albo pedały) tego
    nie dostrzegają.

    Pozdr
    Leszek

  • 58. Data: 2004-05-15 10:36:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > wiadomości news:c838rh$29al$1@news2.ipartners.pl...

    > Idź się naucz czytać ze zrozumieniem, wylecz kompleksy i naucz się milczeć

    Odnosze wrazenie, ze ktos chwilowo uwolnil sie z krepujacych wiezów kaftana
    i dosiegnal do klawiatury.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 59. Data: 2004-05-15 12:20:18
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Odnosze wrazenie, ze ktos chwilowo uwolnil sie z krepujacych wiezów
    kaftana
    > i dosiegnal do klawiatury.

    Ja też odnoszę takie wrażenie.

    Leszek

  • 60. Data: 2004-05-15 12:38:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > kaftana
    >
    > Ja też odnoszę takie wrażenie.

    Spokojnie, juz dzwonie do twego szpitala, wkrótce cie znowu zwiaza i dadza
    zastrzyk. Milych snów.
    Niestety homofobia jest nieuleczalna, ale mozna ograniczyc jej skutki
    lekarstwami.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt