  • 61. Data: 2004-05-15 12:38:55
    Temat: Re: pederasci
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c84p5r$kkp$1@opal.icpnet.pl...

    > I to ma byc powód aby nie traktować homoseksualizmu jako zboczenie??
    > Pedalstwo jest wynaturzeniem

    A homofobia choroba.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 62. Data: 2004-05-15 12:47:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > Idź się naucz czytać ze zrozumieniem, wylecz kompleksy i naucz się milczeć
    > jak dorośli rozmawiają smarku.

    ROTFL...

    'Dorosły' Lesio...

    > Stuknij się w głowę.

    Stanowczo protestuję przeciwko propagowaniu takich zachowań! Tobie,
    Lesiu, może to sprawiać pewną perwersyjną przyjemność, ale co będzie,
    jak przeczyta to jakieś dziecko i dojdzie do wniosku, że spróbuje, jaka
    to zabawa? Stuknie się w głowę, i kolejny Lesio powstanie... A to byłaby
    tragedia.

  • 63. Data: 2004-05-15 12:53:50
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Niestety homofobia jest nieuleczalna, ale mozna ograniczyc jej skutki
    > lekarstwami.

    Razem z A.L stanowicie parę? Bo szczekacie jednym głosem jak kochające się
    małżeństwo. Zboczki jedne.

  • 64. Data: 2004-05-15 12:55:41
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > A homofobia choroba.

    Nie używaj słów których nie rozumiesz.
    Zdecydowana większość społeczeństwa czuje obrzydzenie na widok pedałów.
    To, że ty to lubisz pozostaw sobie i nie zasmradzaj grupy.

    Leszek

  • 65. Data: 2004-05-15 13:20:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > Razem z A.L stanowicie parę? Bo szczekacie jednym głosem jak kochające się
    > małżeństwo. Zboczki jedne.

    Ech, Lesiu, Lesiu...

    Stanowisz tylko dowód starego twierdzenia: głodnemu chleb na myśli. Cóż
    - wielu homofobów to de facto ukrywający się geje... Zwłaszcza ci, co to
    wszędzie widzą pary homoseksualne...

  • 66. Data: 2004-05-15 14:43:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Razem z A.L stanowicie parę? Bo szczekacie jednym głosem jak kochające się
    > małżeństwo. Zboczki jedne.

    Widze, ze zastrzyk jeszcze nie zaczal dzialac. Poprosze o mocniejszy dla
    ciebie biedaku.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 67. Data: 2004-05-15 14:48:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Nie używaj słów których nie rozumiesz.

    http://tinyurl.com/3gxdt
    Homofobia, silny lęk wobec osób tej samej płci, wiążący się z niepokojem co
    do własnej orientacji płciowej, z wrogością wobec gejów i lesbijek.

    > Zdecydowana większość społeczeństwa czuje obrzydzenie na widok pedałów.

    Ale nie chorobliwą, jak w twoim przypadku biedaku. Lecz się dalej.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 68. Data: 2004-05-15 17:03:50
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > http://tinyurl.com/3gxdt
    > Homofobia, silny lęk wobec osób tej samej płci, wiążący się z niepokojem
    co
    > do własnej orientacji płciowej, z wrogością wobec gejów i lesbijek.

    Homofobia - termin stworzony w 1972 roku przez Georga Weinberga oznaczający
    irracjonalny lęk przed zetknięciem z osobami o orientacji homoseksualnej.
    Popularnie używany do określenia nietolerancji lub dyskryminacji takich
    osób.

    Termin stworzony przez pedałka dla takiego pedałka jak ty.

    Szukasz poparcia dla pedalstwa?

    Leszek

  • 69. Data: 2004-05-15 18:10:43
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    > Hmm... a jakby sie dwóch facetów calowalo na lawce w parku, to
    > wolalbys policje celem zakucia w kajdany 'zboczenców'?
    > Czy tez od razu bys wypalil do nich ze skrywanego w nogawce obrzyna?

    Czy on wspomnial cos o parku? Przedstawil konkretna sytuacje i wydaje mi sie,
    ze twoje dywagacje i demagogia sa troche nie na miejscu a w kazdym razie
    pozbawione sensu.

    > Hint: jak ci sie nie podoba jakis program w TV, to mozesz zmienic
    > stacje albo po prostu wylaczyc telewizor.

    Czyli rozumiem, ze ty bylbys za udostepnianiem tresci typu orgie albo zoofilia
    cala dobe i bez ograniczen "bo przeciez mozna wylaczyc telewizor"?

    > Co za ludzie...

    Wlasnie.

    Podrawiam,
    Slawek.

  • 70. Data: 2004-05-15 18:45:07
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > ze twoje dywagacje i demagogia sa troche nie na miejscu a w kazdym razie
    > pozbawione sensu.

    a twoje maja sens?

    > Czyli rozumiem, ze ty bylbys za udostepnianiem tresci typu orgie albo
    > zoofilia
    > cala dobe i bez ograniczen "bo przeciez mozna wylaczyc telewizor"?

    a ktos pisal o tym, aby puszczac orgie albo zoofilie, mowiac kolokwialnie?
    jest roznica miedzy seksem grupowym, zoofilia a calowaniem sie dwoch
    osob. bo moze wg ciebie nie ma. i wszystkich, co nie kochaja sie po bozemu
    wrzucasz do worka "zboczency". masz prawo, ale masz prawo sie mylic.
    na tym polega wolnosc.

    jezeli ogladasz tv i nie podoba ci sie, ze ktos sie caluje to zmieniasz
    kanal. proste, bardzo proste. jezeli dwie calujace sie osoby tej samej plci
    wzbudzaja w tobie niechec to jest to twoj indywidualny problem. jezeli
    natomiast przeszkadza ci widok dwoch calujacych sie facetow, a lizace
    sie kobiety ci nie przeszkadzaja to zastanow sie czy sam sobie nie
    zaprzeczasz albo czy mowisz to co "wiekszosc", powtarzajac utarte negatywne
    stereotypy na temat homoseksualizmu. pamietaj, ze tam gdzie wszyscy
    mysla tak samo nikt nie mysli zbyt wiele.