  • 161. Data: 2004-05-18 17:08:43
    Temat: Re: pederasci
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c8c79f$8sb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Po drugie - znajomość piktogramów czasami się przydaje.

    ;)
    się nazywa emotikon. Piktogramy sa na stacjach kolejowych np.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 162. Data: 2004-05-18 17:09:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zauważ, że ciebie popaprańcu większość grupowiczów nie cierpi:)

    Moim zadaniem nie jest byc kochanym, tylko stawiac do pionu takich
    pozytywnych inaczej jak ty.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 163. Data: 2004-05-18 17:10:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]

    I jak bylo na odwyku od usenetu?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 164. Data: 2004-05-18 17:27:35
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Totez nikt juz z toba nie dyskutuje. Tylko zglasza do abuse. Skad
    wyszedles
    > po dobowej kwarantannie.

    Gdzie ty widzisz kwarantanne popaprańcze?
    Myślisz, że nie mam innych zajęć cieplaju.

    Leszek

  • 165. Data: 2004-05-18 17:28:38
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Moim zadaniem nie jest byc kochanym, tylko stawiac do pionu takich
    > pozytywnych inaczej jak ty.

    Stawiaj, stawiaj. Kolegom, tak jak lubisz ;)

  • 166. Data: 2004-05-18 17:29:34
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > I jak bylo na odwyku od usenetu?

    Wygląda na to, że olali cię ciepłym moczem. Ale ty to lubisz, prawda?

  • 167. Data: 2004-05-18 19:26:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Gdzie ty widzisz kwarantanne popaprańcze?

    Dobę chłopcze cie nie bylo bo do abuse sie trafilo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 168. Data: 2004-05-18 19:28:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Stawiaj, stawiaj. Kolegom, tak jak lubisz ;)

    Masz biedaku obsesje seksualna. Homofobię sie naprawde leczy. Nie wstydz sie
    tego, ze cie cudze siusiaki pociagaja. Nie ukrywaj tego tak mocno. To nie
    boli.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 169. Data: 2004-05-18 19:29:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    Twój admin od abuse napisal mi, ze nastepnym razem odetna cie na tydzien.
    Wiec nie podskakuj wygolony na lyso wielbicielu metod Adolfa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 170. Data: 2004-05-18 19:39:40
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Twój admin od abuse napisal mi, ze nastepnym razem odetna cie na tydzien.

    A więc cię jednak olał. Tak jak wszyscy w necie zresztą. I tak się traktuje
    homosiów.