  • 51. Data: 2012-01-22 13:32:20
    Temat: Re: odrzucenie spadki - notariusz odmawia wykonania czynnosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2012 14:29, Tomaszek pisze:

    > Nie.

    No i tu masz problem ;)

    Pamiętaj - dyktafon to podstawa ;->

  • 52. Data: 2012-01-22 19:21:47
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jfc3u7$aq8$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam.

    Kolejne fakty: poszliśmy do następnego notariusza. Polecany przez wiele osób
    jako
    jeden z najlepszych w mieście. Ten z kolei w ogóle nie przyczepił się do
    faktu że minęło
    tyle czasu od śmierci. Nie podobal mu się natomiast akt zgonu.

    Ojciec umarł w kraju o którego istnieniu pewnie wiele osób nawet nie
    słyszało. Policja
    przez ambasade załatwiła jakiś odpis. Jest to ksero potwierdzone przez
    ambasade
    za zgodność z oryginałem + kilka innych oryginalnych pieczęci ambasady.
    Pisałem do tej ambasady
    i wiem że nic innego nie mogę dostać.

    Skąd ja do cholery mam wziąć oryginał tego aktu jak tamten kraj mi go nie
    chce dać ?

    Czy to naprawdę musi być oryginał aktu ?

  • 53. Data: 2012-01-22 19:42:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/22/2012 1:21 PM, chochlik_drukarski wrote:
    > Czy to naprawdę musi być oryginał aktu ?

    poswiadczona kopia przez ambasade powinna wystarczyc, natomiast u
    trzeciego notariusza spodziewam sie innego problemu

    zarzada polskiego aktu zgonu, czyli najpierw bedziesz sie musial
    nabiegac po USC, zanim dostaniesz polski akt.

    szukaj dalej.

  • 54. Data: 2012-01-22 20:20:55
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

> [...]
    > trzeciego notariusza spodziewam sie innego problemu
    >
    > zarzada polskiego aktu zgonu, czyli najpierw bedziesz sie musial nabiegac

    A skad USC ten akt niby ma miec ? Mamy tłumaczenie od tłumacza
    przysięgłego i tyle.

  • 55. Data: 2012-01-22 21:17:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/22/2012 2:20 PM, chochlik_drukarski wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A skad USC ten akt niby ma miec ? Mamy tłumaczenie od tłumacza
    > przysięgłego i tyle.

    szukaj pod haslem umiejscowanie aktu stanu cywilnego.

    na podstawie zagranicznego aktu sporzadza ci polski i wowczas nikt sie
    nie bedzie czepial.

  • 56. Data: 2012-01-22 22:16:57
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > szukaj pod haslem umiejscowanie aktu stanu cywilnego.
    >
    > na podstawie zagranicznego aktu sporzadza ci polski i wowczas nikt sie nie
    > bedzie czepial.

    Zadzwonie tam jutro i zapytam. Albo poszukam czegoś.

  • 57. Data: 2012-01-25 09:54:16
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 13:22:59 +0100, Johnson napisał(a):

    > Gadasz, ja np wcale nie uznawałem go za zaginionego ;) Więc nie pisz że
    > wszyscy.

    Znowu wylazła słoma z twoich gumiaków bucu jeden.
    Po co to pisałeś?
    Myślałeś że to będzie śmieszne?
    Jesteś bezduszny padalcem i kmiotem.

  • 58. Data: 2012-01-25 09:56:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.01.2012 10:54, Kamil pisze:

    > Znowu wylazła słoma z twoich gumiaków bucu jeden.
    > Po co to pisałeś?
    > Myślałeś że to będzie śmieszne?
    > Jesteś bezduszny padalcem i kmiotem.

    Chłopie, wyluzuj... Johnson się przyczepił nieścisłego określenia i
    poniekąd słusznie - w sprawach okołoprawnych lepiej używać sformułowań
    niedających się zinterpretować niezgodnie z intencją autora.

  • 59. Data: 2012-01-25 10:05:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-25 10:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Chłopie, wyluzuj... Johnson się przyczepił nieścisłego określenia i
    > poniekąd słusznie - w sprawach okołoprawnych lepiej używać sformułowań
    > niedających się zinterpretować niezgodnie z intencją autora.

    IMHO Johnson przesadza.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2012-01-25 10:18:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.01.2012 11:05, Liwiusz pisze:

    > IMHO Johnson przesadza.

    Może, ale IMHO Kamil przesadził z reakcją, więc są kwita ;)