  • 61. Data: 2012-01-25 10:35:20
    Temat: Re: odrzucenie spadki - notariusz odmawia wykonania czynnosci
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-25 11:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Może, ale IMHO Kamil przesadził z reakcją, więc są kwita ;)

    To co się czepiasz? :)

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2012-01-25 13:40:14
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 10:56:01 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Chłopie, wyluzuj... Johnson się przyczepił nieścisłego określenia

    Chodziło mi o te głupie docinki.
    Widać że ojciec pytającego ZAGINĄŁ i potem na pewno zmarł (został zabity?).
    A ten tutaj wali mu tekstami i się prześmiewa z czyjejś tragedii i bólu.
    To jest ... chore.
    Po prostu brak ludzkiego oblicza, i jak kiedyś pisałem, on (wiadomo o kogo
    chodzi) ma tylko między klapkami kodeksy i klawiaturę.

  • 63. Data: 2012-01-25 13:54:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-25 14:40, Kamil pisze:

    > Widać że ojciec pytającego ZAGINĄŁ i potem na pewno zmarł (został zabity?).

    > A ten tutaj wali mu tekstami i się prześmiewa z czyjejś tragedii i bólu.

    Jego ból nic a nic mnie nie obchodzi (nawet jeśli był).
    Ale jak czytam autora to chyba raczej miłością do ojca nie pałał. Widzę
    raczej złość porzuconego dziecka, które ma teraz odpowiadać za długi
    wyrodnego ojca.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 64. Data: 2012-01-25 13:57:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-25 11:05, Liwiusz pisze:

    > IMHO Johnson przesadza.

    Poczucia humoru nie macie i tyle.

  • 65. Data: 2012-01-25 14:00:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.01.2012 14:40, Kamil pisze:

    > A ten tutaj wali mu tekstami i się prześmiewa z czyjejś tragedii i bólu.

    Nie prześmiewa się z tragedii i bólu, tylko z nieścisłego wyrażania się.