  • 41. Data: 2012-01-21 19:33:30
    Temat: Re: odrzucenie spadki - notariusz odmawia wykonania czynnosci
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 15:26, witek pisze:

    > po uplywie 6 miesiecy od dowiedzenia sie o powolaniu do spadku
    > to sie ma nijak do daty smierci.

    Tylko jak to udowodnić notariuszowi, kiedy ja naprawdę dowiedziałem się
    o spadku? Ten, który mi wystawił akt notarialny o odrzuceniu spadku
    wysłałby mnie na drzewo gdyby minęło więcej jak 180 dni od śmierci ojca....

  • 42. Data: 2012-01-21 19:34:41
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 15:23, witek pisze:
    > bo notariusz nie jest sadem spadku.

    Wydaje się logiczne, ale u mnie było inaczej.

  • 43. Data: 2012-01-21 19:42:32
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 20:43, Andrzej Lawa pisze:
    > OMFG... Co to za notariusz?!

    Jak wykopię ten akt notarialny to mogę podać nazwisko ( no właśnie, mogę
    bez konsekwencji? )

    Żadne z powyższych mnie nie dotyczy.

  • 44. Data: 2012-01-21 19:43:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2012 20:31, Tomaszek pisze:

    > Zadałem pytanie notariuszowi przy odrzucaniu spadku: co by było gdybym
    > dowiedział się o śmierci ojca po upływie 6 miesięcy?
    > Odpowiedź: Przyjąłby pan automatycznie spadek z dobrodziejstwem inwentarza.

    OMFG... Co to za notariusz?!

  • 45. Data: 2012-01-21 20:38:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 1:24 PM, Tomaszek wrote:

    > Ano nie wiem. Czyli co? Notariusz złamał prawo?

    Nie wiem.
    Ja narazie nie widzę powodów dla ktorych notariusz nie mialby takiego
    oswiadczenia sporzadzic.

  • 46. Data: 2012-01-21 20:39:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 1:31 PM, Tomaszek wrote:

> [...]
    > Odpowiedź: Przyjąłby pan automatycznie spadek z dobrodziejstwem inwentarza.
    > Wg.tego notariusza bieg rozpoczyna się od momentu śmierci, nieistotne

    powiedz temu notariuszowi, zeby poszedl juz na emeryture bo bredzi jak
    potluczony.

  • 47. Data: 2012-01-21 20:40:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 1:33 PM, Tomaszek wrote:

    > Tylko jak to udowodnić notariuszowi, kiedy ja naprawdę dowiedziałem się
    > o spadku?

    a to juz twoj problem.
    w sądzie i tak byś musiał to przynajmniej uwiarygodnic.

    Ten, który mi wystawił akt notarialny o odrzuceniu spadku
    > wysłałby mnie na drzewo gdyby minęło więcej jak 180 dni od śmierci ojca....

    bo jest glupi.

  • 48. Data: 2012-01-21 20:41:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 1:42 PM, Tomaszek wrote:

    > Jak wykopię ten akt notarialny to mogę podać nazwisko ( no właśnie, mogę
    > bez konsekwencji? )

    mozesz

    przeciez nie nałgałeś.

  • 49. Data: 2012-01-22 10:49:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2012 20:42, Tomaszek pisze:

    > Jak wykopię ten akt notarialny to mogę podać nazwisko ( no właśnie, mogę
    > bez konsekwencji? )

    I tak i nie - potrafisz w razie czego udowodnić, że takie brednie opowiadał?

  • 50. Data: 2012-01-22 13:29:39
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-22 11:49, Andrzej Lawa pisze:
    > I tak i nie - potrafisz w razie czego udowodnić, że takie brednie
    > opowiadał?

    Nie.