  • 131. Data: 2004-12-04 12:41:47
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cos5uk$7dn$1@inews.gazeta.pl...

    > przy czynnosciach nie cierpiacych zwloki, zna Pan prawo?

    Znam i wiem,ze nakaz wystawia komendant danej jednostki.
    Lub w pewnych sytuacjach na tzw leg z ew. pozniejszym zatwiedzeniem. przez prok.

    pozdr
    bogen

  • 132. Data: 2004-12-04 14:11:12
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Ile wg. Cibie zarabia policjant?
    > Prosze podaj jakies przyklady.
    >
    > pozdr
    > bogen

    Wystarczająco duzo jak za pracę którą wykonuje. Więcej niz nauczyciel. Chcesz
    wiedzieć ile zarabia. Sprecyzuj czy mam podać zarobki z drogówki z bokami czy
    bez boków. Tomek

  • 133. Data: 2004-12-04 14:14:52
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Wystarczająco duzo jak za pracę którą wykonuje.

    Tzn ile?

    >Więcej niz nauczyciel.

    Tak tylko ile dni w roku pracuje nauczyciel.

    > Chcesz
    > wiedzieć ile zarabia. Sprecyzuj czy mam podać zarobki z drogówki z bokami czy
    > bez boków. Tomek

    Podaj mi bez " bokow"

    pozdr
    bogen

  • 134. Data: 2004-12-04 14:41:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > Wystarczająco duzo jak za pracę którą wykonuje.

    Chyba sobie żarty stroisz...

    > Więcej niz nauczyciel.

    Faktem jest, że nauczyciele w RP _też_ są (z reguły) niedopłacani.

    Ale nauczyciel pracuje znacznie mniej, niż policjant, nie naraża swojego
    życia i ogólnie ma lżejszą pracę.

    > Chcesz wiedzieć ile zarabia.

    Najpierw podaj swoje źródło 'informacji'. Magiel? Budka z piwem?
    'Fakty'? 'Superekspres'?

    > Sprecyzuj czy mam podać zarobki z drogówki z bokami czy
    > bez boków. Tomek

    Jasne. Każdy policjant to złodziej. Pijak i złodziej. Bo każdy pijak to
    też złodziej.

  • 135. Data: 2004-12-04 14:44:50
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Podaj mi bez " bokow"
    >
    > pozdr
    > bogen

    A dlaczego bez boków. Czy jak podam goła pensję to będzie znaczyło że boków
    nie ma. Z tego co piszesz wynika że jestes w jakiś sposób związany z firmą, bo
    przeciez tak policjanci nazywaja swoją pracę. Bedziesz sie starał udowodnić że
    policjanci zyja w nedzy. Jeśli im sie nie opłaca pracowac bo za mało zarabiają
    to niech zmienia sobie pracę. Jest wolny rynek pracy. A tak z drugiej strony.
    Ile bys zapłacił za zastrzelenie weterynarza, wydanie niewłaściwej amunicji,
    załadowanie niewłaściwej amunicji, rozstrzelanie młodego chłopaka w jego
    samochodzie, zabicie psa, wysłanie do domu starców ( kilku staruszków sie
    pokłuciło) brygady antyterrorystycznej czy wywalenie materiałami wybuchowymi
    drzwi w mieszkaniu - na innym piętrze. A moze tak sie dzieje bo zarabiaja za
    mało ?
    Tomek

  • 136. Data: 2004-12-04 19:37:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> napisali:

    > Prawidłowo. Nie chcieli kulturalnie gadać ze zwykłą policją to pogadali
    > sobie z AT z poziomu podłogi.

    Ja tez nie mam ochoty rozmawiac z policja. Myslalem ze nie ma takiego
    obowiazku...
    Mam sie spodziewac wizyty AT?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 137. Data: 2004-12-04 20:55:25
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Jasne. Każdy policjant to złodziej. Pijak i złodziej. Bo każdy pijak to
    > też złodziej.
    Co ubodło. Każda prawda bodzie. A niby za co społeczeństwo miałoby im lepiej
    płacić. Za to że raz w tygodniu jakiś policjant ma wypadek po gorzale. Czy
    może za to ze zgodnie z milicyjną tradycją służą władzy a nie ludziom. A tą
    stresująca pracę o jakiej piszesz ma może kilka procent policjantów. Reszta
    traktuje petentów jak intruzów zakłucających mir posterunku. Że niby
    niebezpieczna ta robota. O tym czy cos jest niebezpieczne świadczą statystyki
    a nie odczucia. Ilu policjantów ginie na służbie . Jeśli odjąc tych co sie
    sami postrzelili albo zginęli w wyniku błedu przełozonych ( tez policjantów)
    to może kilku. Oczywiście szkoda tych kilku bo może to byli ci najwartościwsi.
    Ale zanim zostali policjantami zostali poinformowani że to nie etat w szatni
    tylko słuzba dla społeczeństwa i że mogą zginąć. Porównaj to z kierowcami
    zawodowymi. Na kazdym cmentarzu jest aleja tych co mieli pierszeństwo
    przejazdu. Tomek

  • 138. Data: 2004-12-04 21:39:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > Co ubodło. Każda prawda bodzie. A niby za co społeczeństwo miałoby im lepiej

    Prawda? Jaka prawda? A, taka jak z gazety 'Prawda'?

> [...]
    > stresująca pracę o jakiej piszesz ma może kilka procent policjantów. Reszta

    Ciekawe, skąd masz takie informacje...

    > traktuje petentów jak intruzów zakłucających mir posterunku. Że niby

    Może też nie lubią ludzi kaleczących język polski ;->

    A poważniej: tylko jeden jedyny raz zostałem przez policjanta
    nieuprzejmie potraktowany (jakiś taki zgorzkniały buc). A bywam
    upierdliwy ;)

    W każdej grupie znajdzie się 'czarna owca'. Albo jakiś troll, jak np. ty.

> [...]
    > to może kilku. Oczywiście szkoda tych kilku bo może to byli ci najwartościwsi.

    Ponownie: podaj mi źródło tych danych.

> [...]
    > tylko słuzba dla społeczeństwa i że mogą zginąć. Porównaj to z kierowcami
    > zawodowymi. Na kazdym cmentarzu jest aleja tych co mieli pierszeństwo

    No popatrz... Czasami zaglądam na cmentarze, i jeszcze alei zawodowych
    kierowców z pierwszeństwem nie widziałem ;->

    A poważniej: weź sobie, drogi trollu, porównaj odsetkowo. A najpierw
    jeszcze uzyskaj rzetelne dane.

  • 139. Data: 2004-12-04 22:08:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    > Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:
    > Ah, tak... US Marines. Zapomnialem, ze w poprzednim wcieleniu byl pan
    > komandosem(ale wtedy sie pan nazywal inaczej, jakis opluty karzel czy cos
    > takiego).

    Juz wyjasnialem, ze to nie bylem ja i nie wiem czemu jestem kojarzony z tymi
    postaciami. byc moze to pana urojenia. Bez dowodów i tak sa to tylko
    pomówienia wrednych komunistów z SLD.

    Grzegrz Kruk, Ph.D.

  • 140. Data: 2004-12-04 22:09:06
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Ja nie groze. Ja tylko informuje, zeby pozniej nie bylo.

    Dokladnie ja robie to samo. Panie chamie prosze sie na wszelki wypadek
    ubezpieczyc.