  • 271. Data: 2004-12-10 11:18:45
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ps.
    >
    > Wujek Olo Kwasniak do Ciebie dolaczy:

    http://groups.google.pl/groups?q=g:thl3885798942d&dq
    =&hl=pl&lr=&selm=c8dp2o%24918%241%40atlantis.news.tp
    i.pl

    > Ty sie z nim wyraznie zgodziles:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&selm=c8dp8q
    %2443g%241%40opal.icpnet.pl

    sedzia musialoby byc totalnym debilem by tego nie zrozumiec.

    P.

  • 272. Data: 2004-12-10 15:55:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&selm=c8dp8q
    %2443g%241%40opal.icpnet.pl

    > sedzia musialoby byc totalnym debilem by tego nie zrozumiec.

    Wiesz co?
    Pocałuj mnie smarkaty gamoniu w dupę.

  • 273. Data: 2004-12-10 18:30:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "Przemek R."
> [...]

    To co pan prawnik potrafi najlepiej, kiedy juz nie ma argumentów - kaze sie
    calowac mlodym studentom w ............
    A pan pisal, ze cos ze mna nie tak wedlug pana. Jak pan teraz wyglada przed
    mówcami.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 274. Data: 2004-12-11 09:35:28
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No chyba pan Przemek. A pan myslal, ze to pana tesciowa? Bez okularów pan
    > nie widzi? To moze nie wie pan tez co pan pisze.

    Ojjj jaki pan madry.
    Jednak odpowiedzi odnosnie legitymownia to nie potrafi pan udzielic.

    pozdr
    bogen

  • 275. Data: 2004-12-11 10:40:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Ojjj jaki pan madry.
    >Jednak odpowiedzi odnosnie legitymownia to nie potrafi pan udzielic.

    jakiego legitymowania? ja chyba jakis post przeoczylem ?

    P.

  • 276. Data: 2004-12-11 11:56:47
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cpeiq0$fjc$1@inews.gazeta.pl...

    > jakiego legitymowania? ja chyba jakis post przeoczylem ?

    Przepraszam, ale ja nie do pana pisze.

    pozdr
    bogen