  • 141. Data: 2004-12-04 22:10:25
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    news:cos5o8$iso$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości

    > Ty, sądząc ze słownictwa jesteś zwykłym, niewychowanym chamem.

    Pan ublizajac mnie okazal sie chamem. Pod kazdym moim postem pojawia sie
    panskie: "Nie karmić trolla". Jak to teraz wyglada gdy cham mowi na
    odwaznego, mlodego czlowieka "jestes chamem"? Smiesznie.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 142. Data: 2004-12-04 22:13:42
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Bez dowodów i tak sa to
    > tylko pomówienia wrednych komunistów z SLD.

    Nie jestem wredny.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 143. Data: 2004-12-04 22:20:25
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsig9y6m3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Czyli dopóki ktoś nie zrani lub nie zabije policjanta AT ma siedzieć w
    > koszrach, tak?

    Grupa antyterrorystyczna jest do zwalczania terroryzmu. Powinni zająć się
    Arabami i Ruskimi np. Alganowem i jego sitwa, a nie dziadkiem, co go
    lesniczy pomowil, ze sobie z lasu drewna naciupal siekierka za 215 zl.
    Puk Puk w czolo panie Von.

    > A wystarczyło, żeby szanowny pan pokrzywdzony wpuścił policjantów i z nimi
    > porozmawiał. Pomówienie pomówieniem, ale informacje trzeba sprawdzić.

    Co sprawdzic? Jak sprawdzic? Sila wchodzic komus do domu, bo sasiad nie lubi
    sasiada? Nikt nie ma prawa zagladac do mojego lozka, ani do mojej szafy,
    zeby sprawdzac czy pomowienia komunisty Von lub komunisty Leszka, Lawy,
    Osieckiego, Bogena sa prawda. Do czego by to doszlo? Policja wchodzilaby
    dzisiaj do Kargula jutro do Pawlaka razem z AT i tak by bylo przez 100 lat
    dopóki Kargul i Pawlak zyja. A ja z moich podatkow za to place, wiec mam
    prawo wyrazic swoja opinie o malych neohitlerkach, którzy dorwali sie do
    wladzy, sadów i policji w Polsce.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 144. Data: 2004-12-04 22:26:24
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsihbydmemg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Zastrzelenie psa jest normalnym elementem działań AT. NIe ważne jaki pies,
    > nie wazne, że na początku jest spokojny. W sytuacji stresowej może
    > zaatakować.

    A ja myslalem, ze oni sa do szukania Bin Ladena i jego terrorystow.
    A to pan panie Von jeszcze oprocz sedziowania na meczu siatkówki zajmowal
    sie weterynaria? Ja mialem takiego sasiada kiedys. Opuszczal kurtyne w
    teatrze, a w przerwach podobno zajmowal sie ginekologia amatorsko - damska i
    meska (ktos ze znajomych go nakryl i opowiadal). Pan tez probowal
    ginekologii chalupniczej? Taki omnibus widze z pana. Wszystko wie najlepiej.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 145. Data: 2004-12-04 22:29:04
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Zastrzelenie psa jest normalnym elementem działań AT. NIe ważne jaki pies,
    > nie wazne, że na początku jest spokojny. W sytuacji stresowej może

    No przeciez to urodzony psi psychiatra. Pan sie marnowal jako sedzia
    siatkarski.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 146. Data: 2004-12-04 22:33:28
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Musieli miec?

    Mogli to tez byc przebierancy. Jak chlop nie mial drewna to roznie mogl
    myslec. Tak musza miec nakaz i podstawy - konkretne dowody. Jezeli wchodza
    sobie ot tak do czyjegos domu, bo Pawlak doniosl na Kargula, to sa zwyklymi
    bandytami i wlascicielowi domu przysluguje prawo do obrony wlasnej. Co
    jeszcze?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 147. Data: 2004-12-04 22:35:17
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsihdoyx2mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Nawet jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, ze wkrótce zostanie z
    > mieszkania usunięte?

    Albo spalone w piecu zeby ogrzac biedne dzieci?
    Natychmiast musi przyjechac AT i odzyskac szczapy dla lesniczego?
    Pan nie czujesz ze cos u pana nie gra?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 148. Data: 2004-12-04 22:36:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > sorry w nocy to sie dzialo? Jezeli bylo takie podejrzenie to mysle ze z
    > nakazem nie bylo by problemu.
    >
    > Po z atym zacytuej "łysego" (jak on sie na marginesie nazywa?) :
    > "2 zwykłych policjantow daloby rade obezwładnic tego osobnika"
    > (i zaznaczam obezwladnic a nei strzelic mu w glowe.)

    Chwila Panie Przemku.
    Za co? Za pomówienia?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 149. Data: 2004-12-04 22:38:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Nie jestem wredny.

    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 150. Data: 2004-12-04 22:39:12
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > jednego nie rozumiem, raz Pan mowi wymachiwal do policjantow a w innym
    > poscie pan twierdzi ze
    > ich atakowal a nei wymachiwal.

    On nie zna prawa tylko usprawiedliwia pseudopolicjantów, którzy naduzywaja
    przemocy, poniewaz przemoc i nedza w Polsce po oddzieleniu od ZSRR jest w
    interesie jego kraju - Rosji.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.