  • 1. Data: 2004-12-03 11:14:31
    Temat: jak wymusić reklamację u lakiernika ?
    Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl>

    Zakład lakierniczy naprawiał mi samochód. Robił to bez faktur. Naprawa nie
    została wykonana dobrze. Lakiernik zobowiązał się naprawić usterkę.
    Poztawiłem samochód we wtorek (30.11) i do dnia dzisiejszego nic nie zostało
    ruszone. Lakiernik nie odbiera mojego telefonu. Zapłaciłem mu 70% ceny. Czym
    go nastarszyć (nie używając siły) aby wykonał naprawę ? Dosam że mam
    świadków że usługa była wykonywana w tym zakładzie.

  • 2. Data: 2004-12-03 12:19:45
    Temat: Re: jak wymusić reklamację u lakiernika ?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 12:14:31 +0100, D_J_B_J naskrobał(a):

> [...]
    > go nastarszyć (nie używając siły) aby wykonał naprawę ? Dosam że mam
    > świadków że usługa była wykonywana w tym zakładzie.

    Bez dowodu to może być trudne.
    Przypomina mi się jak oddawałem auto do czyszczenia tapicerki. Jak
    zarządałem od nich oświadczenia, że przekazałem im auto do wykonania tej
    czynności to zrobili oczy jakbym się urwał z marsa. A póżniej nie miałem
    problemów z reklamacją.
    Póżniej się zastanawiłem nad tym że ludzie są niesamowicie naiwni -
    przecież zdają im auto z kluczykami (ja nie dałem ) na kilka godzin i to
    bez żadnego dowodu - czyli rzecz wartą kilkadziesąt tysięcy zł na krzywy
    ryj. Przecież to jakaś paranoja - wrecz raj dla oszustów i złodzieji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-12-03 15:44:42
    Od: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>

    Użytkownik "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > go nastarszyć (nie używając siły) aby wykonał naprawę ? Dosam że mam
    > świadków że usługa była wykonywana w tym zakładzie.

    Mazna próbować go nastraszyć, że sie poinformuje urząd skarbowy że wykonywał
    prace i wbrew ustaleniom nie chce wystawić faktury...
    Ł.

  • 4. Data: 2004-12-04 02:15:37
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 gru o godzinie 13:19, na pl.soc.prawo, Sebol napisał(a):

> [...]
    > bez żadnego dowodu - czyli rzecz wartą kilkadziesąt tysięcy zł na krzywy
    > ryj. Przecież to jakaś paranoja - wrecz raj dla oszustów i złodzieji.

    Albo podjadą sobie Twoją bryką "do miasta", zrobią z dwa kantory i ....
    póżniej oddadzą Ci brykę z wyczyszczoną tapicerką - ale tez z balastem że
    każdy "krawężnik" już szuka Twojej bryki ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-12-04 08:13:03
    Od: "D_J_B_J" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@r...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wykonywał
    > prace i wbrew ustaleniom nie chce wystawić faktury...

    właśnie tak zrobiłem. Dodatkowo spisałem oświadczenie że naprawi w ramach
    reklamacji.