  • 121. Data: 2004-12-04 11:09:56
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dnia Fri, 3 Dec 2004 21:51:00 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>

    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 122. Data: 2004-12-04 11:10:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > DO policjantów wykonujących czynności służbowe? O zawsze.

    jednego nie rozumiem, raz Pan mowi wymachiwal do policjantow a w innym
    poscie pan twierdzi ze
    ich atakowal a nei wymachiwal.

    > Policjantowi wystarczy nakaz wystawiony przez komendanta jednostki
    > policji, a nawet legitymacja służbowa

    przy czynnosciach nie cierpiacych zwloki, zna Pan prawo?

    > Bo tam ludzie mają szacunek dla władzy i wiedzą, że jak będą wymachiwać
    > policji siekierą to w najlepszym wypadku przesiedzą noc w areszcie a w
    > najgorszym przesiedzą parę lat.

    na szacunek trzeba zapracowac.

    P.

  • 123. Data: 2004-12-04 11:10:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak na marginesie, mieli nakaz przeszukania?

    >Musieli miec?

    tak, chyba ze byla to czynnosc nie cierpiaca zwloki, a sprawdzenie czy w
    mieszkaniu jhest drewno
    raczej do takich nie nalezy.

    P.

  • 124. Data: 2004-12-04 11:14:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty, sądząc ze słownictwa jesteś zwykłym, niewychowanym chamem.

    zacytuje pewna Pania z tej grupy
    "i kto to mowi"

    P.

  • 125. Data: 2004-12-04 11:15:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak. Masz.
    > Zmień osobowość lub grupę.
    > Chamów tutaj się tępi.

    gdyby tak bylo nie udzielalby sie tu

    P.

  • 126. Data: 2004-12-04 11:18:24
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2004 12:10:54 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > tak, chyba ze byla to czynnosc nie cierpiaca zwloki, a sprawdzenie czy w
    > mieszkaniu jhest drewno
    > raczej do takich nie nalezy.

    Nawet jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, ze wkrótce zostanie z
    mieszkania usunięte?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 127. Data: 2004-12-04 11:22:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > gdyby tak bylo nie udzielalby sie tu

    poprawka: nie udzielalbyŚ sie tu

    P.

  • 128. Data: 2004-12-04 11:24:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nawet jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, ze wkrótce zostanie z
    > mieszkania usunięte?

    sorry w nocy to sie dzialo? Jezeli bylo takie podejrzenie to mysle ze z
    nakazem nie bylo by problemu.

    Po z atym zacytuej "łysego" (jak on sie na marginesie nazywa?) :
    "2 zwykłych policjantow daloby rade obezwładnic tego osobnika"
    (i zaznaczam obezwladnic a nei strzelic mu w glowe.)

    P.

  • 129. Data: 2004-12-04 11:33:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Tak samo cenne jest życie świni, konia cyzy kurczaka? Czyżbym rozmawiał
    > z trawożercą? Zwierze to rzecz. Żródło mięsa i skóry, czasami

    Heh-hej-hej! A trawa to nie żywa? Znaczy się osobiście nie wiem, bo
    trawy akurat nie jem, ale natka pietruszki to też roślina, a jak ją
    sobie gryzę, to czuję esencję życia, którą okrutnie pożeram ;)

  • 130. Data: 2004-12-04 11:47:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Leszek l...@p...fm ...

    Please do not |
    feed the Trolls. |
    Thank You.

    przyznam ze mnie tez sie ten rysunek podoba ale czy mogłbys juz przestac go
    wklejac??? Z góry wielkie dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")