  • 1. Data: 2004-12-03 10:37:47
    Temat: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zapraszam dzis do obejrzenia UWAGI.

    Antyterrorysci wpadli do mieszkania zabijajac psa i skuwajac dzieci bo...

    .. szukali skradzionego drewna o wartosci 200 zl..

    Szalenie jestem ciekawy jak sie "Łysy" na ten temat wypowie, czy zachowa
    sie po ludzku,
    czy znow za wszelka cene bedzie będzie ich bronic..

    P.

  • 2. Data: 2004-12-03 10:47:52
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszam dzis do obejrzenia UWAGI.
    > Antyterrorysci wpadli do mieszkania zabijajac psa i skuwajac dzieci bo...
    > .. szukali skradzionego drewna o wartosci 200 zl..

    O której to będzie i na którym programie?
    Czy NIK się za nich wreszcie weźmie, czy ja mam to zrobić sam i nikt mi nie
    pomoże?
    Pies ich pewnie gryzł, ale co im dzieci zrobiły?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 3. Data: 2004-12-03 10:52:57
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    > sie po ludzku,
    > czy znow za wszelka cene bedzie będzie ich bronic..

    a moze jakis link?

  • 4. Data: 2004-12-03 11:03:36
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-12-03 11:37, Przemek R. wrote::
    > Zapraszam dzis do obejrzenia UWAGI.
    >
    > Antyterrorysci wpadli do mieszkania zabijajac psa i skuwajac dzieci bo...
    >
    > .. szukali skradzionego drewna o wartosci 200 zl..

    Taaaa, sensacja goni sensację... Żałosne, jak można się tym podniecać...
    Szukali drewna... hahahahaha

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 5. Data: 2004-12-03 11:04:23
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    nie
    > pomoże?
    > Pies ich pewnie gryzł, ale co im dzieci zrobiły?

    pies to jednak zwierzak i to pewnie ukochany przez dzieciaki - jest tyle
    innych sposobow by psa szybko tymczasowo unieszkodliwic (uspic) - tym
    bardziej, ze jesli zarzuty sa bezpodstawne, to policja powinna za wszystko
    sporo zabulic

    odnosze wrazenie, ze w polsce nic nie dzieje sie normalnie, tylko od razu
    terorysci ukradli drewno, a antyterorysci musza od razu wkroczyc do akcji

    ale jakis link by sie przydal z opisem tej akcji

  • 6. Data: 2004-12-03 11:07:34
    Od: scream <s...@...pl>

    Przemek R. wrote:
    > Antyterrorysci wpadli do mieszkania zabijajac psa i skuwajac dzieci bo...
    >
    > .. szukali skradzionego drewna o wartosci 200 zl..

    ja słyszałem inną wersję
    po pierwsze, to najpierw tego pana odwiedzili zwykli mundurowi, tyle że
    pan zaczął wymachiwać im przed twarzami siekierą i groził że ich ubije,
    dlatego zostali wezwani AT
    co do psa, to rzucił się na nich więc co mieli zrobić?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2004-12-03 11:19:33
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "gosc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innych sposobow by psa szybko tymczasowo unieszkodliwic (uspic) - tym
    > bardziej, ze jesli zarzuty sa bezpodstawne, to policja powinna za wszystko

    Wie pan nie ma czegos takiego jak "zabulic" za odebrane zycie. Tego sie nie
    da przeliczyć na pieniądze. Nie da się istoty przywrócić do życia. To
    powinni policjantom tłumaczyć do znudzenia podczas szkoleń, bo im się wydaje
    że to jak w Westernie czasami. Gość dostanie kulkę, potem wstanie i wyjdzie
    sobie z planu filmowego.

    > odnosze wrazenie, ze w polsce nic nie dzieje sie normalnie, tylko od razu
    > terorysci ukradli drewno, a antyterorysci musza od razu wkroczyc do akcji

    Wlasnie o tym caly czas tu piszemy. Zapraszamy do dyskusji, bo ma to zwiazek
    z polskim prawem.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 8. Data: 2004-12-03 11:22:14
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlatego zostali wezwani AT
    > co do psa, to rzucił się na nich więc co mieli zrobić?

    No dobrze pies to pies - zwierze. Jemy wołowinę i wieprzowinę, ryby. Nikt
    jakoś po zjedzonych nie płacze i nie robi tragedii, chociaż niektóre świnie
    moga być inteligentniejsze od psa.

    Ale co dzieci zrobiły uzbrojonym po zęby antyterrorystom?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 9. Data: 2004-12-03 11:27:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    nie
    > pomoże?
    > Pies ich pewnie gryzł, ale co im dzieci zrobiły?

    piesek po prostu wychodzil z mieszkania,ale oczywiscie pewnie juz jest
    opracowany scenariusz.

    Nie jestem pewien o ktorej, albo o 17, albo 19.40, na tvn

    P.

  • 10. Data: 2004-12-03 11:30:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 12:07:34 +0100, scream naskrobał(a):

    oj cicho - psujesz mu atmosfere.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org