  • 191. Data: 2004-12-05 10:09:05
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Znam i wiem,ze nakaz wystawia komendant danej jednostki.
    >Lub w pewnych sytuacjach na tzw leg z ew. pozniejszym zatwiedzeniem.
    przez prok.

    Pytalem ROdrgia ale jak juz Pan odpowiedzial to ...
    wie Pan zapewne ze aby taki nakaz po fakcie dokonanym (wejsciu na
    legitke)
    zostal wydany to wejscie musi byc uzasadnione, a jak sie okazalo nie ma
    zadnych dowodow swiadczacych o tym iz czlowiek ten ukradl jakiekolwiek
    drewno.

    Idac takim rozumowaniem, po zgloszeniu byle jakiego menela (wiem ze to
    byli lesnicy
    prosze nie pisac) policja mialaby prawo wejsc do czyjegos mieszkania na
    legitke,
    wbrew!!! ustawie o policji!! i konstytucji!!
    brawo.
    przepraszam bardzo ale tez bym sie bronil, nie machal bym siekiera bo nie
    posiadam w domu,
    ale jezeli sila chcial by ktos wejsc, bez nakazu, nie wazne czy to
    policjant czy ktos inny
    bronil bym mojego domu,moj dom moja twierdza, prawdopodobnie paralizator
    poszedl by w ruch.

    (o wlasnie zwykly paralizator wystarczy na psa, tak na marginesie)

    P.

  • 192. Data: 2004-12-05 10:11:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chwila Panie Przemku.
    > Za co? Za pomówienia?

    naturalnie gdyby byly dowody ze ten ktos ukradl, bo w tym konkretnym
    przypadku jak sie okazalo
    nie ma dowodow swiadczacych o tym ze cokolwiek zostalo skradzione.

    P.

  • 193. Data: 2004-12-05 10:13:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >To jeszcze nie zna Pan prawa.
    >Policja nie musi miec nakazu aby wejsc komus do domu.

    przy czynnosciach nie cirepiacych zwloki, przy uzasadnionym podejrzeniu.
    PAN prawa nie zna skoro takie bzdury wypisuje.
    nie pamieta Pan sytuacji niedawno bylo glosno w mediach.
    policja czekala na (nie pamietam nazwiska) delikwenta przez cala
    noc pod domem, poniewaz nie miala nakazu i nie mogla wejsc
    do jego mieszkania.

    P.

  • 194. Data: 2004-12-05 10:17:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zastrzelenie psa jest normalnym elementem działań AT. NIe ważne jaki
    pies,
    > nie wazne, że na początku jest spokojny. W sytuacji stresowej może
    > zaatakować.

    http://rasy.4lapy.info/L-ogloszenia/wiecej-9349.html

    juz widze tlumaczenie komendata.

    "Krwiożercza bestia zaatakowala 8 uzbrojonych w karabiny maszynowe
    antyterrorystów."

    P.

  • 195. Data: 2004-12-05 10:20:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Pan naprawde nie ma pojecia o obowiazuajcym prawie.
    >Owszem rozmawiac pan nie musi.Tyle ze poniesie pan za to kare.
    >Poczytaj pan sobie np. kw.

    nie ma obowiazku nie oficjalnie rozmawiac, tym bardziej jak przyjdzie do
    niego jakis kraweznik.

    Musza wezwanie przyslac poczta a przesluchanie powinno odbyc sie na
    komendzie.

    P.

  • 196. Data: 2004-12-05 11:38:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Musza wezwanie przyslac poczta a przesluchanie powinno odbyc sie na
    > komendzie.

    Kolejny dowód na to , że jesteś tylko przytępawą popierdułką.
    Podaj przepis "zmuszjący" do wezwania via poczta i wymagający miejsca
    przesłuchania "tylko na komendzie".
    Trolluj gdzie indziej bo twoja "wiedza" jest niewystarczjąca.

  • 197. Data: 2004-12-05 11:46:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > przesłuchania "tylko na komendzie".
    > Trolluj gdzie indziej bo twoja "wiedza" jest niewystarczjąca.

    alez to nawet wynika z wypowiedzi komendanta z jakiejs tam jednostki.
    Bylo w pod napieciem, dotyczylo matactwa w sledztwie o morderstwo
    brata osoby ktora w programie wystepowala.

    Wszystkie Twoje wypowiedzi swiadcza o tym ze jestes zwyklym chamowatym
    prostakiem,
    wiec moze postaraj sie przekonac kogolwiek ze tak nie jest i zapodaj
    przepis ktory
    zezwala na nie oficjalne przesluchanie bez wezwania po za jednostka.
    (ktory zabrania
    odmowy takich zeznan,- o ile mi wiadomo zawsze mozna odmowic, nawet gdy
    sie jest przesluchiwanym
    na Policji)

    P.

  • 198. Data: 2004-12-05 13:31:18
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Prosimy nie wyzywać pana doktora od trolli.

    Człowiek ma przecież prawo byś sfrustrowany gdy po wybitnych osiągnięciach
    naukowych za granicą (z doktoratem włącznie) powodowany uczuciami
    patriotycznymi wrócił do kraju w którym jakoś nikt się na jego
    niewątpliwym talencie nie poznał, nie dał pracy i jeszcze kazał spłacać
    zaciągnięte kredyty. Ale to zrozumiałe, wszak w tym kraju powodzi się
    tylko złodziejom, oszustom i kombinatorom, a uczciwi ludzie musza harować
    18 godzin na dobę.

    Trzeba człowieka zrozumieć, wszak bardzo ciążko jest żyć w kraju, w którym
    policja ładuje do strzelb gładkolufowych magazynki z ostra amunicją
    kupioną specjalnie po to by mordować niewinnych ludzi. Gdzie policja nie
    wie, że żeby otworzyć zamknięte drzwi wystarczy przestrzelić zamek z
    karabinu maszynowego, a najlepiej w takich sytuacjach poprosić o pomoc
    straż pożarną. Albo zrobić to samo co robili amerykanie w Faludży.

    Trudno jest zyć w kraju, gdzie policjanci cierpią na "zespół dauna", to
    jest chorobę charakteryzującą się ciągłą chęcią mordowania niewinnych
    ludzi, takich jak ks. Popiełuszko, Grzegorz Przemyk czy wogóle wszystkie
    niewinne ofiary stanu wojennego, do których pan doktor także się zalicza.

    Cięzko się wszak zyje w kraju, gdzie zapadają tyko niesprawiedliwe wyroki
    w oparciu o nieludzkie i niesprawiedliwe prawo z czasów Stalina. Gdzie
    sądy są winne temu, ze żona pana doktora wzięła kiepskiego prawnika który
    odradził jej złozenie zażalenia. W kraju gdzie człowiek nie ma prawa kupić
    sobie broni i zastrzelić policjanta gdy ten przyjdzie sprawdzić, czy
    pomówienie jest uzasadnione.

    Nie jest łatwo żyć w kraju w którym co drugi człowiek na ulicy to żyd,
    komunista albo agent rosyjskiego wywiadu knujący jak tu sprzedać Polskę
    ruskim, albo wywieźć jej kawałek do Izraela. Gdzie jedynym sprawiedliwym,
    nieskalanym i bezwzględnie uczciwym człowiekiem (oprócz samego pana
    doktora) jest Roman Giertych.

    Można w końcu być sfrustrowanym, gdy chce się rozgłosić podane wyżej
    bezwzględnie prawdziwe prawdy i przemówić do serc i umysłów wszystkich
    Prawdziwych Polsków, którym nie jest obojętny los Ojczyzny jęczącej pod
    rusko-żydowsko-masońsko-komunistycznym butem, a w odpowiedzi otrzymuje się
    tylko obelgi, wyzywanie od trolli i donosy do prowajdera.

    Zostawcie pana doktora w spokoju, nie wyzywajcie go, wszak jak ktoś żyje w
    takim kraju jak on to chyba może być sfrustrowany?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 199. Data: 2004-12-05 13:43:47
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2004 10:09:23 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

> [...]

    zaciągnięte kredyty. Ale to zrozumiałe, wszak w tym kraju powodzi się
    tylko złodziejom, oszustom i kombinatorom, a uczciwi ludzie musza harować

    Trzeba człowieka zrozumieć, wszak bardzo ciężko jest żyć w kraju, w którym
    policja ładuje do strzelb gładkolufowych magazynki z ostrą amunicją
[...]

    Prawdziwych Polaków, którym nie jest obojętny los Ojczyzny jęczącej pod

  • 200. Data: 2004-12-05 13:49:02
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2004 01:37:21 +0100, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> napisał:

> [...]

    stanu wojennego, do których pan doktor także się zalicza.

    Cięzko się wszak zyje w kraju, gdzie zapadają tyko niesprawiedliwe wyroki
    w oparciu o stalinowskie prawo. Gdzie sądy są winne temu, ze żona pana