    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Date: Sat, 04 Dec 2004 22:39:02 +0100

    Tomek wrote:

    > Co ubodło. Każda prawda bodzie. A niby za co społeczeństwo miałoby im lepiej

    Prawda? Jaka prawda? A, taka jak z gazety 'Prawda'?

    > płacić. Za to że raz w tygodniu jakiś policjant ma wypadek po gorzale. Czy
    > może za to ze zgodnie z milicyjną tradycją służą władzy a nie ludziom. A tą
    > stresująca pracę o jakiej piszesz ma może kilka procent policjantów. Reszta

    Ciekawe, skąd masz takie informacje...

    > traktuje petentów jak intruzów zakłucających mir posterunku. Że niby

    Może też nie lubią ludzi kaleczących język polski ;->

    A poważniej: tylko jeden jedyny raz zostałem przez policjanta
    nieuprzejmie potraktowany (jakiś taki zgorzkniały buc). A bywam
    upierdliwy ;)

    W każdej grupie znajdzie się 'czarna owca'. Albo jakiś troll, jak np. ty.

    > niebezpieczna ta robota. O tym czy cos jest niebezpieczne świadczą statystyki
    > a nie odczucia. Ilu policjantów ginie na służbie . Jeśli odjąc tych co sie
    > sami postrzelili albo zginęli w wyniku błedu przełozonych ( tez policjantów)
    > to może kilku. Oczywiście szkoda tych kilku bo może to byli ci najwartościwsi.

    Ponownie: podaj mi źródło tych danych.

    > Ale zanim zostali policjantami zostali poinformowani że to nie etat w szatni
    > tylko słuzba dla społeczeństwa i że mogą zginąć. Porównaj to z kierowcami
    > zawodowymi. Na kazdym cmentarzu jest aleja tych co mieli pierszeństwo
    > przejazdu.

    No popatrz... Czasami zaglądam na cmentarze, i jeszcze alei zawodowych
    kierowców z pierwszeństwem nie widziałem ;->

    A poważniej: weź sobie, drogi trollu, porównaj odsetkowo. A najpierw
    jeszcze uzyskaj rzetelne dane.