  • 31. Data: 2014-01-17 12:19:06
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 10:21, Jarek Pudelko pisze:

    > Nie o to mi chodzilo zeby robic z miejsca pracy oboz pracy - bardziej o
    > to, ze pracownik zasadniczo nie powinien miec w miejscu pracy nic do
    > ukrycia prawda?

    A pracodawca zasadniczo nie powinien go skrycie podsłuchiwać/podglądać.

    > Stwierdzenie, ze nie zgadza sie by ktos (pracodawca) patrzyl jak
    > pracownik pracuje jest troche podpadajace - bo niby czemu? Co takiego
    > robi w pracy, ze pracodawca nie moze tego widziec?

    Moment - mowa była o nielegalnym (tj. niejawnym) podsłuchu.

  • 32. Data: 2014-01-17 12:21:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 10:24, Jarek Pudelko pisze:

    > A jesli np. mam kamienice i na elewacji zamontuje kamery nagrywajace
    > przylegajacy chodnik to wtedy bede wykonywal ukryte nagrania osob, ktore
    > chodnikiem przechodza i bede musial prosic te osoby o zgode na
    > nagrywanie chodnika?

    Kamery są widoczne plus i tak rejestrują widok publicznie dostępny.
    Twoja analogia jest inwalidą ;->

  • 33. Data: 2014-01-17 17:16:22
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-16 23:43, hikikomorisan pisze:

    > Podsłuchiwania?
    >
    > Podalem co grozi za podsluchiwanie.

    Podałeś jedynie artykuł którego zastosowanie w przypadku monitoringu
    własnego "podwórka" nie ma zastosowania o czym kilka osób już Cię
    poinformowało.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 34. Data: 2014-01-17 18:35:27
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 17.01.2014 17:16, Andrzej W. wrote:

    > Podałeś jedynie artykuł którego zastosowanie w przypadku monitoringu
    > własnego "podwórka"

    sklep nie jest takim "wlasnym podworkiem" jak ci sie wydaje

    chyba, ze to sklep eksterytorialny na terenie ambasady obcego kraju

    > nie ma zastosowania o czym kilka osób już Cię
    > poinformowało.

    i tu ci sie bardzo zdaje,

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 35. Data: 2014-01-18 10:41:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup
    > Raczej ma prawo do prywatnosci.

    W pracy powinien pracować, a nie oglądać FB czy inne portale.

  • 36. Data: 2014-01-18 10:43:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Kamery są widoczne plus i tak rejestrują widok publicznie dostępny. Twoja
    > analogia jest inwalidą ;->

    Sklep to nie miejsce publicznie dostępne?

  • 37. Data: 2014-01-18 11:04:44
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.01.2014 10:41, qwerty wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup
    >
    > W pracy powinien pracować, a nie oglądać FB czy inne portale.

    Dokladnie.

    Ale jak chcesz kontrolowac co robi w internecie to instalujesz
    odpowiednie oprogramowanie i INFORMUJESZ o tym pracownika. A on sie
    zgadza /i pracuje/ lub nie zgadza /i sie np. zwalnia/

    Mozesz w swoim sklepiku robic co chcesz, jesli jest to zgodne z prawem.

    Jesli robisz niezgodnie z prawem to twoj placz "W pracy powinien
    pracować, a nie oglądać FB czy inne portale." sad uzna za belkot, i
    ukarze cie za to, co zrobiles niezgodnie z prawem.

  • 38. Data: 2014-01-18 11:06:21
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.01.2014 10:41, qwerty wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup
    >
    > W pracy powinien pracować, a nie oglądać FB czy inne portale.

    A jak nie chcesz respektowac prawa, to zawsze mozesz postawic przy
    pracowniku "motywatora" z batem, ktory bedzie batozyl leniwego.

    To wlasciwie skuteczniejsze bedzie od monitoringu.

    A teraz zastanow sie czemu pracodawcy wola monitoring uzywany w zgodzie
    z prawem, A nei kolesia z batem.

  • 39. Data: 2014-01-18 11:07:55
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.01.2014 10:43, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > Sklep to nie miejsce publicznie dostępne?

    Jakby ci to powiedziec...

    popatrz kiedys na chodnik / ulice

    potem popatrz po wnetrzu jakiegos sklepu

    a nastepnie znajdz roznice i podobienstwa

    i odpowiedz na pytanie, czy to takie samo miejsce, w czym podobne w czym
    sie rozni...

  • 40. Data: 2014-01-18 18:23:26
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-16 23:44, hikikomorisan pisze:

    > Filtrowanie (blokowanie) - nie.
    >
    > Podgladanie co robi pracownik - tak - musi poinformowac o tym
    > pracownika. PRacownik musi podpisac, ze zostal poinformowany.
    >
    > Inaczej pracownik wygrywa w sadzie.
    a niby dlaczego?
    Znasz takie przypadki?
    Jak do tej pory to nawet nie ma obowiązku informowania o monitoringu

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.