  • 1. Data: 2014-01-14 20:42:07
    Temat: wyrok NSA w sprawie apostazji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    "Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych zaczął nakazywać
    katolickim proboszczom odnotowanie w księdze chrztu aktów apostazji."

    "Jednocześnie NSA nakazał GIODO podejmować takie decyzje niezależnie od
    przepisów danego kościoła."

    Nareszcie! Trzeba gonić tę czarną mafię! Sami za grosz nie wierzą w te
    bajki jakie ludziom sprzedają (dowód: właśnie to kurczowe trzymanie się
    statystycznych "owieczek"... swoją drogą chyba wszyscy wiedzą, w jakim
    celu pasterze hodują owce... golenie i rzeźnia... a niektórzy jeszcze
    inne rzeczy...).

    Ale do rzeczy - czy ktoś zna może sygnaturę tego wyroku? Chciałbym
    zapchać nim gębę proboszczowi, bo ten zakłamany hipokryta posunął się do
    tego, że zażądał kilku tygodniu na przeczytanie pół strony mojego
    oświadczenia woli... bo to takie trudne, przeczytać pół strony...

  • 2. Data: 2014-01-14 22:42:33
    Temat: Re: wyrok NSA w sprawie apostazji
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał

    > "Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych zaczął nakazywać katolickim
    > proboszczom odnotowanie w księdze chrztu aktów apostazji."

    A co z zasadą rozdziału kościoła od państwa?

  • 3. Data: 2014-01-14 22:53:27
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 14.01.2014 22:42, t-1 wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał

    > A co z zasadą rozdziału kościoła od państwa?

    To samo co z zakazem prowadzenia przez ksiezy po pijaku.

    Prawo ich obowiazuje.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 4. Data: 2014-01-15 08:21:24
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > To samo co z zakazem prowadzenia przez ksiezy po pijaku.
    >
    > Prawo ich obowiazuje.

    ICE HOMO SOVIETICUS

    Nie myl drogi publicznej z drogą do świętości.
    Zaiste, doskonałe zrozumienie sacrum i profanum.
    Konsekwentnie, niech NSA decyduje kto trafi(ł) do nieba a kto do piekła.
    A GIODO niech napisze procedurę w tej sprawie dla św. Piotra

  • 5. Data: 2014-01-15 08:22:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.01.2014 22:42, t-1 pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał

    > A co z zasadą rozdziału kościoła od państwa?

    Rozdział jest, ale nie czyni to KRK eksterytorialną, nadrzędną w
    stosunku do państwa organizacją, która może sobie dowolnie łamać prawo w
    tym prawa obywateli nie należących do KRK i żądających uaktualnienia ich
    danych osobowych oraz zaprzestania ich dalszego przetwarzania.

  • 6. Data: 2014-01-15 08:24:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    OK, zalazłem, ale nie w prost (dziennikarze jak zwykle nieco pomieszali)
    - chodziło o uzasadnienie przekazania skargi na bezczynność GIODO do
    ponownego rozpatrzenia przez WSA.

  • 7. Data: 2014-01-15 08:31:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2014 08:21, t-1 pisze:

> [...]
    > Konsekwentnie, niech NSA decyduje kto trafi(ł) do nieba a kto do piekła.
    > A GIODO niech napisze procedurę w tej sprawie dla św. Piotra

    NSA nie wypowiada się w kwestii fabuły bajek i legend pewnego dzikiego
    pustynnego plemienia ani urojeń wywołanych czytaniem tych bzdur.

    Bo niby dlaczego?

    Równie dobrze sąd karny mógłby próbować skazać Voldemorta - to tak samo
    realna postać, jak psychopatyczny, narcystyczny sadysta, będący jednym z
    bohaterów zbioru legend określanych jako "Stary Testament" (nazywal go
    Jahwe).

    Natomiast bazy danych osobowych są jak najbardziej realne i podlegają
    pod stosowne przepisy. Podobnie jak gwałty na dzieciach i wiele innych
    przestępstw popełnianych przez księży katolickich oraz "personel" innych
    sekt.

  • 8. Data: 2014-01-15 09:05:53
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Natomiast bazy danych osobowych są jak najbardziej realne i podlegają pod
    > stosowne przepisy.

    Rozumiem polskie.
    Powiedz to ambasadom, najlepiej rosyjskiej lub amerykańskiej.

  • 9. Data: 2014-01-15 09:32:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-14 20:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Ave!
    >
    > "Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych zaczął nakazywać
    > katolickim proboszczom odnotowanie w księdze chrztu aktów apostazji."

    Żałość :-)
    Wczoraj słuchałem lamentów że trudno ochrzcić dziecko z bez ślubu
    kościelnego. Nie dogodzi a i kij się zawsze znajdzie...
    Żałość.
    Czep się ... jak ją masz :-)

  • 10. Data: 2014-01-15 09:38:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 15.01.2014 08:21, t-1 wrote:

    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > ICE HOMO SOVIETICUS
    >
    > Nie myl drogi publicznej z drogą do świętości.
    > Zaiste, doskonałe zrozumienie sacrum i profanum.

    Jesli zbior koscielnych danych osobowych podpada pod giodo to ....

    prawo ich obowiazuje, chocby w krypcie swojej przechowywali dyski z danymi.