  • 1. Data: 2014-01-15 20:40:20
    Temat: Składanie życzeń cichociemnemu, a prawo na facebooku
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Chciałam złożyć życzenia 100 letniemu cichociemnemu na facebooku, ale nie
    mam tam konta.
    Próbowałam założyć wpisując istniejące imię, absurdalne nazwisko, prawdziwy
    mejl , i absuradlną datę urodzenia 1 stcznia 2014.
    Nie przyjął twierdząc , że złą jest data urodzenia.
    Zmieniłam więc datę tak by wyglądało, że mam 7 lat, czyli potrafię czytać,
    pisać , używać komputera .
    Znowu powiedział, że zła jest data.
    Jakim prawem? Facebook ma dostęp do danych obywateli Polski , czy jak?
    Jeśli tak, to znowu, jakim prawem?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 2. Data: 2014-01-15 20:55:18
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 15.01.2014 20:40, Stokrotka wrote:
> [...]
    > Nie przyjął twierdząc , że złą jest data urodzenia.
    > Zmieniłam więc datę tak by wyglądało, że mam 7 lat, czyli potrafię

    wymagane jest takze czytanie ze zrozumieniem

    "Zabronione jest korzystanie z Facebooka przez osoby poniżej 13. roku
    życia."

    Regulamin pkt 4.5

    https://www.facebook.com/legal/terms

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 3. Data: 2014-01-15 21:13:02
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > wymagane jest takze czytanie ze zrozumieniem
    >
    > "Zabronione jest korzystanie z Facebooka przez osoby poniżej 13. roku
> [...]

    Dzięki, podam 13 lat, nie pszyszło mi to do głowy.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2014-01-15 21:23:41
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-01-15 21:13, Stokrotka pisze:

    > Dzięki, podam 13 lat, nie pszyszło mi to do głowy.

    Sadząc po twojej pisowni, to nie uwierzą też, że masz 13 lat.

  • 5. Data: 2014-01-15 21:32:39
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    > czytać, pisać , używać komputera .
    > Znowu powiedział, że zła jest data.
    > Jakim prawem? Facebook ma dostęp do danych obywateli Polski , czy jak?

    nie
    No to mam, kodeks karny, nawet 2 lata czapy

    http://www.infor.pl/prawo/praca/pracownik/99016,Czy-
    pracodawca-moze-podsluchiwac-rozmowy-pracownika.html

    http://prawo.money.pl/kodeks/karny/czesc-szczegolna/
    rozdzial-xxxiii-przestepstwa-przeciwko-ochronie-info
    rmacji/art-267

  • 6. Data: 2014-01-15 21:33:02
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-01-15 20:40, Stokrotka pisze:
> [...]
    > Próbowałam założyć wpisując istniejące imię, absurdalne nazwisko,
    > prawdziwy mejl , i absuradlną datę urodzenia 1 stcznia 2014.

    faktycznie data "absuradlna" jak napisałaś "stcznia" to co sie dziwisz,
    i jeszcze podawanie fałszywych danych, no no, bo znowu będą do ciebie
    szczelać

  • 7. Data: 2014-01-15 21:58:29
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    I tak się nie dało złożyć życzeń, trwało to jak widać ponad godzinę,
    zarejestrowałam się , potwierdziłam rejestrację, a jak chciałam złożyć
    życzenia to z uporem maniaka upominał się o zdjęcie. Zdjęcia nie ma i nie
    dam, a laurki nie narysowałam, może powinnam, ale za późno już dziś, a
    jutro już podobno się nie da.
    Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 8. Data: 2014-01-16 01:14:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-15 21:58, Stokrotka pisze:
> [...]
    > życzenia to z uporem maniaka upominał się o zdjęcie. Zdjęcia nie ma i nie
    > dam, a laurki nie narysowałam, może powinnam, ale za późno już dziś, a

    Daj sobie spokój z tym szpiegującym Facebookiem, wyciągającym dane
    osobowe- łącznie z numerem dowodu osobistego. Oni wszystko wiedzą co z
    kim i jak.

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-01-16 08:27:09
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >życzenia to z uporem maniaka upominał się o zdjęcie. Zdjęcia nie ma i nie
    >dam, a laurki nie narysowałam, może powinnam, ale za późno już dziś, a

    Pamietaj że zgodnie z regulaminem wszystkie dane, teksty, zdjęcia, filmy
    itp. w momencie ich umieszczenia na fejsie stają sie jego własnością. Nawet
    jeżeli je usuniesz to pozostają w archiwum fejsa i mogą być przez niego
    wykorzystane w dowolnym czasie.

    pozdr

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2014-01-16 08:44:40
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-16 08:27, Danusia pisze:

> [...]
    > itp. w momencie ich umieszczenia na fejsie stają sie jego własnością.
    > Nawet jeżeli je usuniesz to pozostają w archiwum fejsa i mogą być przez

    Tylko idioci, w tym Stokrotki, dają się złapać na wędkę z dyndającą
    literką "f".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.