  • 111. Data: 2014-01-23 22:27:45
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: "Noel" <t...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:lbrv85$b7h$1@node2.news.atman.pl...
    > On 23.01.2014 21:38, RadoslawF wrote:

    <...ciach...>

    Tobie to powinni net odciąć na 15 lat za te +posty bez ostrzeżeń, wyrokiem sądu.

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 112. Data: 2014-01-24 09:52:14
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik hikikomorisan napisał:
    > monitoring od podsluchu rozni sie czym?

    Tym że jest jawny...

    --
    Darek

  • 113. Data: 2014-01-24 10:37:14
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 24.01.2014 09:52, "Dariusz K. Ładziak" wrote:

    > Tym że jest jawny...

    Przepis poprosze.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 114. Data: 2014-02-13 02:57:26
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 17 stycznia 2014 10:21:55 UTC+1 użytkownik Jarek Pudelko napisał:

    > Nie o to mi chodzilo zeby robic z miejsca pracy oboz pracy - bardziej o
    >
    > to, ze pracownik zasadniczo nie powinien miec w miejscu pracy nic do
    >
    > ukrycia prawda?
    >
    > Stwierdzenie, ze nie zgadza sie by ktos (pracodawca) patrzyl jak
    >
    > pracownik pracuje jest troche podpadajace - bo niby czemu? Co takiego
    >
    > robi w pracy, ze pracodawca nie moze tego widziec?
    >

    > --
    >
    > jarek

    Drapie sie po jajach, bo ma mendy.