  • 141. Data: 2011-07-01 08:40:26
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w p
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iujuso$aqt$...@n...onet.pl...

    > Nie opowiadaj takich rzeczy bo jeszcze ktoś uwierzy i straci prawko.
    > Już jedno małe piwo (0.3l) wypite na chybcika może dać powyżej 0.2
    > promila.

    nie opowiadam bzdur tylko opieram się na pomiarach dokonywanych na 3 różnych
    osobach, w trakcie i po piciu, a nie na wzorach, które nijak sie mają do
    rzeczywistości

  • 142. Data: 2011-07-01 08:41:41
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w p=?UTF-8?Q?=3D=3Futf-8=3FQ=3Farku=3F=3D?=
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nieprawdą jest jakoby.

    no właśnie nieprawdą jest, ja opieram się na pomiarach, a nie na mało
    wiarogodnych wzorach i gdybaniach

  • 143. Data: 2011-07-01 08:55:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.07.2011 10:40, szerszen pisze:
    > nie opowiadam bzdur tylko opieram się na pomiarach dokonywanych na 3
    > różnych osobach, w trakcie i po piciu, a nie na wzorach, które nijak sie
    > mają do rzeczywistości

    Obejrzysz k-wa ten film? Może wasz zabawkowy alkotest działał wujowo?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 144. Data: 2011-07-01 09:00:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Może wasz zabawkowy alkotest działał wujowo?

    Albo piliście mocno chrzczone piwo?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 145. Data: 2011-07-01 09:03:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:iuk2c8$q1c$...@n...onet.pl...

    > Albo piliście mocno chrzczone piwo?

    wódkę

    filmu nie obejrzę, bo nie mam na to teraz czasu, ale w podobnym artykule
    opisującym eksperyment z dwoma kolesiami i panienką pijącymi piwo, to
    kolesie aby osiągnąć wynik pomiędzy 0,3 a 0,4 promila musieli wypić po 4
    piwa

  • 146. Data: 2011-07-01 12:26:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > no właśnie nieprawdą jest, ja opieram się na pomiarach, a nie na
    > mało wiarogodnych wzorach i gdybaniach

    Pomiary, pomiary.

    Jaki sprzęt? Czy alkomat kosztował więcej niż 1000 pln (jeśli nie
    to jego pomiar jest równie wiarygodny co badanie na węch) ?
    Badaliście krew? Co piliście, tzn. czy badaliście alkoholomierzem
    stężenie? Co jedliście? W jakim czasie wypiliście te "dwie sety"? W
    jakim czasie od wypicia badaliście?

    Wiesz ile to jest dwie sety? 8 kieliszków do wódki. Prawie pół
    butelki wódki.
    Butelka wódki wytrąbiona duszkiem może ZABIĆ. Były takie przypadki.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 147. Data: 2011-07-01 12:29:08
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    W dniu 2011-07-01 14:26, Massai pisze:

    > Butelka wódki wytrąbiona duszkiem może ZABIĆ. Były takie przypadki.

    No niekoniecznie. Ja znam takich, którym wręcz uratowała życie. Bo jakby
    się nie napił, to ... :-))

  • 148. Data: 2011-07-01 12:36:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.07.2011 14:26), Massai wrote:
    > Wiesz ile to jest dwie sety? 8 kieliszków do wódki. Prawie pół
    > butelki wódki.

    Zależy jakie kieliszki :). Dla mnie to są 4 kieliszki.

    p. m.

  • 149. Data: 2011-07-01 12:37:57
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    W dniu 2011-07-01 10:01, Massai pisze:

    > Nie opowiadaj takich rzeczy bo jeszcze ktoś uwierzy i straci prawko.
    > Już jedno małe piwo (0.3l) wypite na chybcika może dać powyżej 0.2
    > promila.

    Np. po wypiciu kilku piwek niskoalkoholowych, też można się zdziwić.
    Producent informuje na etykiecie.

  • 150. Data: 2011-07-01 12:40:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Np. po wypiciu kilku piwek niskoalkoholowych, też można się zdziwić.
    > Producent informuje na etykiecie.

    to już niektórych batoników w ogóle nie jedz :)