  • 1. Data: 2011-06-19 17:11:45
    Temat: Odp: Re: dojazd do dzialki
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 czerwca 2011, 15:46:46 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > B może zostać przegłosowany, bo chyba nie jest większościowym właścicielem
    > :-)

    B jest z tego powodu w korzystnej sytuacji, bo ma wgląd w papiery wspólnoty A
    (czytaj: ma wiadomości z pierwszej ręki) i sam może tę uchwałę zaskarżyć.

    Niestety, te przemiany własnościowe prowadzą do takich absurdów, bo gminy chcą się
    pozbyć "garbu" i oddają do wykupu teren łącznie z drogami kiedyś przez te gminy
    zbudowane. U mnie jest podobna sytuacja - ulica publiczna została poszatkowana na
    kilku właścicieli zgodnie z pierwotnymi granicami działek w wieczystym użytkowaniu i
    stała się drogą wewnętrzną. Hmm... I chyba jest to w Kraju jedyna droga wewnętrzna
    mająca światła sygnalizacyjne na skrzyżowaniu z drogą publiczną. A przecież żaden z
    mieszkańców przy tej naszej drodze wewnętrznej nie płacił za wybudowaną ulicę (i
    parkingi), lecz tylko za "goły" teren. I to ze zniżką.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM