  • 41. Data: 2011-01-25 01:28:29
    Temat: Re: jak zwolnić pracownice w ciąży?
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    news:slrnijp1u6.2v0j.proteus@pl-test.org...

    > Raczej po prostu nie zadałeś sobie trudu by przeczytać wyrok. Wyrok
    > odnosił się do sytuacji kiedy osoba przestała prawadzić działalność
    > samodzielnie, a zaczęła w spółce cywilnej. Niby dlaczego w takim
    > momencie uważasz, że nie należy kontynować własnych zobowiązań?
    > Bo zobowiązania zaciągasz jako osoba fizyczna, a nie jako podmiot
    > wirtualny.

    Zobowiązania tak, ale jak i gdzie mam zatrudnić kogoś po zlikwidowaniu
    działaności gospodarczej?

    Przemek

  • 42. Data: 2011-01-25 01:29:38
    Temat: Re: jak zwolni? pracownice w ci??y?
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Tak długo jak nie zapłacisz ostatniego rachunku związanego z likwidowaną
    > działalnością nie możesz powiedzieć że ją zamknąłeś.

    Rachunku owszem, ale jak to się ma do zatrudniania kogos? Mam stworzyc w
    domu miejsce pracy? Skoro nie prowadzę DG to gdzie mam zatrudnic?

    Przemek

  • 43. Data: 2011-01-25 06:44:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-25, Przemek Lipski <W...@w...epf.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zobowiązania tak, ale jak i gdzie mam zatrudnić kogoś po zlikwidowaniu
    > działaności gospodarczej?

    Ależ to nie tak. Po prostu po jej przywróceniu będziesz zobowiązany tą
    osobę zatrudnić ponownie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2011-01-25 06:46:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-25, Przemek Lipski <W...@w...epf.pl> wrote:

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rachunku owszem, ale jak to się ma do zatrudniania kogos? Mam stworzyc w
    > domu miejsce pracy? Skoro nie prowadzę DG to gdzie mam zatrudnic?

    Ale przeczytałeś ten wyrok? Jak również pamiętasz, że dyskutujemy o sytuacji
    którą Ty wymyśliłeś (czyli "likwidacja", a potem "rejestracja" kilka dni
    później)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2011-01-26 07:12:40
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.01.2011 15:45, Jacek_P pisze:

    > Żadne CBDO. Już ci napisałem, abyś uważał na nisko latające
    > kwantyfikatory. Pomiędzy 'często' a 'zawsze' jest dramatyczna

    Poparłeś stanowisko sprowadzające się do "zawsze".

    Mój błąd, że nie zażądałem uściślenia.