  • 31. Data: 2011-01-23 19:55:50
    Temat: Re: jak zwolnić pracownice w ciąży?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-23, Przemek Lipski <W...@w...epf.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    a_firmy_nie_pozbawia_przyszlej_matki_prawa_do_zasilk
    u.html

    > A czym jest jak nie likwidacją pracodawcy?

    To co zaproponowałeś, to nazwałbym niezbyt przemyślaną próbą obejścia
    przepisów. :)

    > Jak mam zapewnić pracę i nadal zatrudniać pracownika po zlkwidowaniu
    > działaności gospodarczej? Chyba sędziowie, którzy to wymyślili
    > w Sądzie Najwyższym nie są całkiem normalni...

    Raczej po prostu nie zadałeś sobie trudu by przeczytać wyrok. Wyrok
    odnosił się do sytuacji kiedy osoba przestała prawadzić działalność
    samodzielnie, a zaczęła w spółce cywilnej. Niby dlaczego w takim
    momencie uważasz, że nie należy kontynować własnych zobowiązań?
    Bo zobowiązania zaciągasz jako osoba fizyczna, a nie jako podmiot
    wirtualny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2011-01-24 07:02:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2011 23:55, Jacek_P pisze:
    > ^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^
    >
    > Semantyka ci sie zacięła?
    >
    > Uważaj na nisko latające kwantyfikatory, bo nawet 'pull up'
    > ci nie pomoże...

    Nie wykręcaj się, cwaniaczku: najpierw napisałeś, że nie zatrudniłbyś
    _nikogo_, kto by się sądził w sądzie pracy.

  • 33. Data: 2011-01-24 07:04:28
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2011 18:08, moje_przedmioty pisze:
    > Drażni mnie Panstwo gdzie właściciel nie może zwolnić z byle powodu
    > pracownika.

    No to wynocha stąd. Do jakiejś Liberii albo Korei Pn.

  • 34. Data: 2011-01-24 10:20:40
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    a_firmy_nie_pozbawia_przyszlej_matki_prawa_do_zasilk
    u.html

    > żona by mnie powiesiła. 5 lat pracowała na swoją marke i renome, nie po
    > to zeby wszystko zmieniać dla 1 niedorobka. Chyba bedziemy musieli sie z
    > nią przemęczyć.

    Zakładasz optymistycznie, że ta osoba nie wykończy w tym czasie firmy.
    I wtedy problem się sam rozwiąże, bo nie będzie klientów i nie będzie
    firmy. Będą jedynie długi do spłacenia.
    Sam piszesz, że klienci zaczynają odchodzić.

    Niech żona firmę zamknie, a Ty otwórz nową i zatrudnij żonę na
    stanowisku dyrektora. Będzie to samo nazwisko, możecie wymyśleć podobną
    nazwę. Przy okazji możecie zmienić lokal na inny i zaprosić klientów na
    uroczyste otwarcie. Większość nawet nie zauważy zmiany właściciela.

    Posuń się przy tym korycie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 35. Data: 2011-01-24 13:31:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Ława napisal:
    > Nie wykręcaj się, cwaniaczku:

    Nie chamiej, bo staczasz sie do poziomu moona.

    > najpierw napisałeś, że nie zatrudniłbyś
    > _nikogo_, kto by się sądził w sądzie pracy.

    Wskaż miejsce, w którym tak napisałem.

    --
    Jacek

  • 36. Data: 2011-01-24 13:58:42
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.01.2011 14:31, Jacek_P pisze:

    > Wskaż miejsce, w którym tak napisałem.

    Ooops, mea culpa - pierwotnie to napisał ktoś inny. Ale stanąłeś w
    obronie takiego stanowiska. CBDO.

  • 37. Data: 2011-01-24 14:45:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Ława napisal:
    > Ooops, mea culpa - pierwotnie to napisał ktoś inny. Ale stanąłeś w
    > obronie takiego stanowiska. CBDO.

    Żadne CBDO. Już ci napisałem, abyś uważał na nisko latające
    kwantyfikatory. Pomiędzy 'często' a 'zawsze' jest dramatyczna
    różnica. Jak już któryś przedpiśca napisał, w biznesie są relacje,
    a nie przyjaźnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 38. Data: 2011-01-24 20:21:38
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmy. Będą jedynie długi do spłacenia.
    > Sam piszesz, że klienci zaczynają odchodzić.

    Pożyjemy, zobaczymy.
    Za 2 miesiące ma rodzić, jestem pewien ze za miesiąc juz bedzie leżec w
    domu, a potem macieżyński.
    Jeśli po macieżyńskim nie pójdzie na wychowawczy, to bede miał 6 miesięcy na
    złapanie jej na cokolwiek co podejdzie pod dyscyplinarke, a potem zasada
    "zero tolerancji".
    Nie bede denerwować dziecka tylko dlatego ze matka jest fałszywa.

    Jacek

  • 39. Data: 2011-01-24 20:59:50
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > macieżyński.
    > po macieżyńskim
    No pięknie - więc nie tylko świnia, ale w dodatku...

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2011-01-24 22:33:37
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > No pięknie - więc nie tylko świnia, ale w dodatku...

    daltonista ornitolog
    facet rzadko używa takich słów na piśmie :)

    Jacek