  • 1. Data: 2011-01-20 18:14:26
    Temat: futbol jak wwf - dlaczego nie?
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    Dziś w mediach znów huczy nt. "korupcji" w polskiej piłce kopanej.
    Niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego nie można ustawić piłki kopanej jak
    zapasów wrestlingu, czyli, że z góry wiadomo, że wszystko jest reżyserowane?
    Byłoby prościej...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-01-20 20:33:33
    Temat: Re: futbol jak wwf - dlaczego nie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego nie można ustawić piłki kopanej jak
    > zapasów wrestlingu, czyli, że z góry wiadomo, że wszystko jest

    Ale wóczas nie dałoby się robić zakładów sportowych o wynik, które
    przynoszą duże zyski - przykładowo.

  • 3. Data: 2011-01-20 20:37:02
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-20 21:33, Robert Tomasik pisze:

    > Ale wóczas nie dałoby się robić zakładów sportowych o wynik, które
    > przynoszą duże zyski - przykładowo.

    No to mamy jasność o co chodzi :)

    BTW - Czy teraz ktoś sądzi, że te "zakłady o wynik" mają jakiś składnik
    przypadkowy?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.