  • 1. Data: 2003-10-13 22:24:01
    Temat: Re: jak zaskarzyc tepse (sdi)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2003, blad wrote:

    >+ Użytkownik "michael"
    >+ > sasiadami zamowilem ową usługę ponad rok temu, podzielismy koszty
    >+ > instalacji, sprzetu oraz abonament między siebie i bylo ok,
    >+
    >+ tez mam SDI od ponad roku i nie pamietam, zeby sie na takie cos zgadzali

    A umowę masz ? Bo ja ją (no, wyobraźta sobie ;)) z grubsza
    przeczytałem. I wnioski były kilka razy na forum (nie tylko
    moje !). NIE MAM W UMOWIE ZAKAZU.

    >+ do dizs w FAQ-u na stronach TPSA jest informacja ze nie wolno

    Koncepcje "co autor *mógł* mieć na myśli" też jużeśmy wałkowali ;)
    Ale z umową ma to mało wspólnego - j.w.

    >+ a w tym regulaminie zauwazylem tylko ze wprowadzaja kare 3*abonament
    >+ jesli sprawdza i znajda udostepnianie lącza poza lokal

    Ciekawym czy przyjdzie im się z kimś sądzić :)
    Ubolewam, ale nie dzielę łącza (znaczy: mam tylko "w lokalu") ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-10-14 15:24:03
    Temat: jak zaskarzyc tepse (sdi)
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    witam,
    dzisiaj dostalem pocztą nowy regulamin usługi sdi w ktorym główna zmiana
    polega na tym ze "nie wolno udostepniac uslugi poza lokal". ja wspolnie z
    sasiadami zamowilem ową usługę ponad rok temu, podzielismy koszty
    instalacji, sprzetu oraz abonament między siebie i bylo ok, ale teraz bedzie
    trzeba zrezygnowac z podzialu "wspólnego" łącza - gdyby w tamtym czasie nie
    wolno było tego podzielić poza lokal to na pewno byśmy tego nie kupili... i
    tu pytanie, czy jest jakis sposob aby odzyskac od tepsy wydane na aktywacje
    850zł ?
    z gory dzieki za pomoc,
    michael

  • 3. Data: 2003-10-14 15:43:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "michael"
> [...]

    a w tym regulaminie zauwazylem tylko ze wprowadzaja kare 3*abonament
    jesli sprawdza i znajda udostepnianie lącza poza lokal

    Dla mnie jest korzystna zmiana bo mialem umowe na 2 lata a w komputerswiecie
    wyczytalem miesiac temu, ze po tym terminie umowa odnawia sie na tych samych
    zasadach i jak po 3 latach ktos chce zrezygnowac to traktuja to jak zerwanie
    umowy i kare ok 500 zl, a teraz umowa przechodzi na bezterminowa i takiej
    kary nie bedzie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-10-14 16:01:12
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

> [...]
    zerwanie
    > umowy i kare ok 500 zl, a teraz umowa przechodzi na bezterminowa i takiej

    No to przestań czytać komputer świat bo bredzą jak potłuczeni. Już od bardzo
    dawna można było przejśc na bezterminowy po zakończeniu okresu 2 letniego -
    starczyło na 30 dni przed upływem 2 lat zakomunikować tepsie, że po
    zakończeniu lojalik życzysz sobie przejść na bezterminową.

    Pozdr

  • 5. Data: 2003-10-15 09:43:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "pietia"
> [...]
    > starczyło na 30 dni przed upływem 2 lat zakomunikować tepsie, że po
    > zakończeniu lojalik życzysz sobie przejść na bezterminową.

    nie bredzą bo radzą dokładnie to co ty - czyli poradzili wszystkim zeby
    takie podanko na czas napisali. To bylo 17 IX - teraz wg nowego regulaminu
    (od 6 X) przechodzisz po 2 latach na umowe bezterminowa automatycznie
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-10-15 10:35:06
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

    > nie bredzą bo radzą dokładnie to co ty - czyli poradzili wszystkim zeby
    > takie podanko na czas napisali. To bylo 17 IX - teraz wg nowego regulaminu
    > (od 6 X) przechodzisz po 2 latach na umowe bezterminowa automatycznie

    Więc skoro o tym wiedziałeś, to czemu sądzisz że umowa jest dla ciebie
    korzystna? Bo nie muszisz fatygować się do tepsy? A punkt o tym że mogą cię
    odłączyć jak będziesz przeciążał ich sieć telekomunikacyją ci pasuje? ;)

    Pozdr

  • 7. Data: 2003-10-15 10:36:53
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > A umowę masz ? Bo ja ją (no, wyobraźta sobie ;)) z grubsza
    > przeczytałem. I wnioski były kilka razy na forum (nie tylko
    > moje !). NIE MAM W UMOWIE ZAKAZU.

    Tak tylko wtrace cos mimochodem.. ;-))

    W umowe moze byc (i zazwyczaj jest) zapis ktory mowi
    z grubsza rzecz biorac o tym iz oprocz umowy wiaza cie takze
    postanowienia regulaminu ktory przed podpisaniem umowy
    "na pewno :-)" przeczytales. Regulamin w trakcie umowy moze
    sie zmieniac :-))

  • 8. Data: 2003-10-15 13:56:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "pietia"

    > Więc skoro o tym wiedziałeś, to czemu sądzisz że umowa jest dla ciebie
    > korzystna? Bo nie muszisz fatygować się do tepsy?

    o czym niby wiedzialem ? o co ci sie rozchodzi :-)
    Komputer Swiat dal dobra rade (taką jak ty), minelo 3 tygodnie i sie
    zdezaktualizowala, bo SDI ma nowy regulamin. Nie trzeba prosic o przejscie
    na bezterminowa umowe. Kropka.

    > A punkt o tym że mogą cię
    > odłączyć jak będziesz przeciążał ich sieć telekomunikacyją ci pasuje? ;)

    to zupelnie inna para kaloszy
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-10-15 17:57:38
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:bmj809$5fd$1@news.onet.pl,
    NoMAD napisał:

> [...]
    > postanowienia regulaminu ktory przed podpisaniem umowy
    > "na pewno :-)" przeczytales. Regulamin w trakcie umowy moze

    Możesz podać podstawę prawną?
    Bo jeśli masz na myśli art. 384 [1] KC, to on tutaj nie może mieć
    zastosowania!
    Pewnie spytasz dlaczego?
    Więc Ci od razu odpowiem: ze względu na pobraną przez TPSA opłatę
    instalacyjną.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 10. Data: 2003-10-15 18:47:41
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > zastosowania!
    > Pewnie spytasz dlaczego?
    > Więc Ci od razu odpowiem: ze względu na pobraną przez TPSA opłatę

    Mozesz podac podstawe prawna? :-))

    A nawiazujac do twojego pytania:
    Podstawa prawna jest (o ile jest) odpowiedni punkt umowy ktory (o ile jest)
    na pewno mowi o świadczeniu usługi przez TP w zakresie i na warunkach
    określonych w Umowie i REGULAMINIE. A ten trzeba przeczytac zanim
    podpisze sie umowe.

    Jeszcze raz powtorze: wtracilem tylko mimochodem bo umowy nie czytalem.
    Pewnie pomyslisz ze skoro nie czytalem to nie powinienem sie odzywac.
    Masz racje... dlatego wtracilem tylko swoje zdanie. Ocene i ew wnioski
    pozostawiam prowadzacym dyskusje

    Pozdrawiam rowniez