  • 1. Data: 2003-10-13 21:47:51
    Temat: Re: Tekst DzU z 1946r?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2003, juzek72 wrote:

    >+ Użytkownik <f...@W...onet.pl> [...]
    >+ >
    >+ > > Mam proste pytanie. Skąd wziac tekst uchylonych aktow prawnych?
    >+ > > Konkretnie chodzi mi o Dz.U. 1983 nr 19 poz.86 oraz Dz.U. 1946 Nr 60
    >+ > > poz.328.
    >+ >
    >+ > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    >+
    >+ Dzieki, ale na to wpadlem na samym poczatku poszukiwan.
    >+ Niestety nie ma tam
    >+ tekstow Dz.U., o ktore mi chodzi. Nowsze teksty sa.

    Jak to NIE MA ?? - :O !
    A to:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU1946060032
    8?OpenDocument
    "Dekret z dnia 8 paŸdziernika 1946 r. - Prawo spadkowe."

    ...to niby pies ?? ;)
    Coś ty tam zapodał wyszukiwarce ? (odhaczyłeś "obowiązujące" ? ;))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zeznający bez bicia że celem obtentegowania fraglesa
    wczoraj sprawdził że nie ma za co, bo 1946 jest ;))

  • 2. Data: 2003-10-13 22:46:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2003, wrote:

> [...]
    >+ > tekstow Dz.U., o ktore mi chodzi. Nowsze teksty sa.
    >+
    >+ Przepraszam trochę pochopnie podałem ten link,

    ...Y tam. Pochopnie to przepraszasz ;) !
    IMHO oczywiście :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-10-14 07:07:16
    Temat: Tekst DzU z 1946r?
    Od: "juzek72" <j...@p...fm>

    Witam,

    Mam proste pytanie. Skąd wziac tekst uchylonych aktow prawnych?
    Konkretnie chodzi mi o Dz.U. 1983 nr 19 poz.86 oraz Dz.U. 1946 Nr 60
    poz.328.
    Nie moge znalezc w sieci tychze tekstow, czy sa jeszcze jakies inne darmowe
    zrodla?

    Pozdrawiam,
    Juzek72

  • 4. Data: 2003-10-14 10:10:58
    Od: "" <f...@W...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-10-14 13:10:38
    Od: "juzek72" <j...@p...fm>

  • 6. Data: 2003-10-14 18:42:23
    Od: "" <f...@W...onet.pl>

    > Dzieki, ale na to wpadlem na samym poczatku poszukiwan. Niestety nie ma tam
    > tekstow Dz.U., o ktore mi chodzi. Nowsze teksty sa.

    Przepraszam trochę pochopnie podałem ten link,
    ale na 100% są w Lex Polonica On-Line,
    wersja bezpłatna dla "studentów" jest tutaj:

    http://student.lexpolonica.pl/

  • 7. Data: 2003-10-14 19:02:11
    Od: "" <f...@W...onet.pl>

    > Przepraszam trochę pochopnie podałem ten link,
    > ale na 100% są w Lex Polonica On-Line,
    > wersja bezpłatna dla "studentów" jest tutaj:
    >
    >                           http://student.lexpolonica.pl/

    Wymagana jest rejestracja.

  • 8. Data: 2003-10-15 06:52:24
    Od: "juzek72" <j...@p...fm>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

> [...]
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (zeznający bez bicia że celem obtentegowania fraglesa
    > wczoraj sprawdził że nie ma za co, bo 1946 jest ;))

    Hmm,
    Ogladalem juz wczesniej to, co kryje sie pod podanym przez Ciebie linkiem,
    jednak spodziewalem sie jakiegos tekstu szukanego dekretu, np. w pdf, tak
    jak przedstawiono inne akty. Nie wydaje mi sie, zeby lista aktow
    zmieniajacych i uchylajacyh byla tekstem dekretu, ale sie nie znam...

    Pozdrawiam,
    Juzek72

  • 9. Data: 2003-10-15 21:07:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2003, juzek72 wrote:
    [...]
    >+ Hmm,
    [...]
    >+ jak przedstawiono inne akty. Nie wydaje mi sie, zeby lista aktow
    >+ zmieniajacych i uchylajacyh byla tekstem dekretu, ale sie nie znam...

    ...już włażę pod stół :[, nieźle wtopiłem nie patrząc na ekran :(

    pozdrowienia, Gotfryd