  • 11. Data: 2003-10-15 21:27:36
    Temat: Re: jak zaskarzyc tepse (sdi)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2003, NoMAD wrote:

    >+ > A umowę masz ? Bo ja ją (no, wyobraźta sobie ;)) z grubsza
    >+ > przeczytałem. I wnioski były kilka razy na forum (nie tylko
    >+ > moje !). NIE MAM W UMOWIE ZAKAZU.
    >+
    >+ Tak tylko wtrace cos mimochodem.. ;-))

    :)

    >+ W umowe moze byc (i zazwyczaj jest[1]) zapis ktory mowi
    >+ z grubsza rzecz biorac o tym iz oprocz umowy wiaza cie takze
    >+ postanowienia regulaminu[2] ktory przed podpisaniem umowy
    >+ "na pewno :-)" przeczytales[3]. Regulamin w trakcie umowy moze
    >+ sie zmieniac[4] :-))

    [1]Oczywiście. [2]Oczywiście. [3] Oczywiście. [4] Oczywiście.
    Tylko przeczytaj cały wątek - ktoś już wspominał że tam jest
    zapis *jakie* zmiany regulaminu mogą zmieniać umowę :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-10-15 21:59:56
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > [1]Oczywiście. [2]Oczywiście. [3] Oczywiście. [4] Oczywiście.
    > Tylko przeczytaj cały wątek - ktoś już wspominał że tam jest
    > zapis *jakie* zmiany regulaminu mogą zmieniać umowę :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    To ja rezygnuje.... ;-))) Nic juz nie rozumiem... A moze jestem niewyspany..
    Taaak to na pewno to... ;-))))

    Ide w kimono. Jutro "na trzezwo" rzuce na to okiem. Moze nawet dwoma....

    Ciekawym jak dyskusja sie potoczy... ;-)))

    Na ra!