  • 1. Data: 2003-10-13 22:13:18
    Temat: Re: <PEC-jak egzekwować sowje prawa?>
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2003, Krzysztof wrote:

    >+ Mam pytanie: [...]
    >+ wykąpać!!!! A PEC sie broni!!PROSZĘ O POMOC!!!

    Na wypadek jakby nikt nie pomógł, to nie wiem
    czy w ramach:
    http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/
    ...wiesz o istnieniu groups.google ? ;)

    Na początek (jak najbardziej poważnie :)):
    http://tinyurl.com/qxpb

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-10-14 14:31:46
    Temat: <PEC-jak egzekwować sowje prawa?>
    Od: "Krzysztof" <k...@W...onet.pl>

    Mam pytanie: Ile powinna wynoscić wg.prawa temperatura cepłej wody "lecącej z
    kraniu"? Gdzie moge znaleźć na to jakies paragrafy? Podobno 43 stopnie i nic
    nie można zrobić,ale w mojej miejscowości nie można sie nawet w ciepłej wodzie
    wykąpać!!!! A PEC sie broni!!PROSZĘ O POMOC!!!

  • 3. Data: 2003-10-14 16:51:16
    Od: "" <k...@W...onet.pl>

    POMÓŻCIE PROSZE!!!
    Bo MUSZE SIE W ZIMNEJ WODZIE KĄPAĆ:-)))

  • 4. Data: 2003-10-14 22:47:38
    Od: "Marek" <d...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7815.00001689.3f8c08d2@newsgate.onet.pl...
> [...]
    wodzie
    > wykąpać!!!! A PEC sie broni!!PROSZĘ O POMOC!!!

    Czy PEC to Poznańska Energetyka Cieplna?
    Jesteś indywidualnym odbiorcą?
    Zacznij od umowy. Przecież tam masz wszystko określone.
    A tu masz regulamin: http://www.pec.poznan.pl/strony/obsluga/regulamin/
    W rozdziale II punkt 3b możesz przeczytać:
    DOSTAWCA zobowiązuje się dostarczać energię cieplną do punktu
    zdawczo--odbiorczego za pośrednictwem gorącej wody, o parametrach
    umożliwiających ODBIORCY utrzymanie temperatury wewnętrznej zgodnie z
    obowiązującą normą dla minimalnej temperatury zewnętrznej -18oC oraz
    temperatury ciepłej wody użytkowej w punkcie czerpalnym od 45 do 55oC
    I masz odpowiedź: minimum 45 st C.

    Marek

  • 5. Data: 2003-10-15 05:29:17
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > obowiązującą normą dla minimalnej temperatury zewnętrznej -18oC oraz
    > temperatury ciepłej wody użytkowej w punkcie czerpalnym od 45 do 55oC

    Niestety PEC to nie Poznań a Zamość.A co do umowy...to jest tak napisana ze nic
    tam nie ma;-) Myslalem ze moze reguluje to jakies prawo.

  • 6. Data: 2003-10-15 21:03:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2003, wrote:
    [...]
    >+ tam nie ma;-) Myslalem ze moze reguluje to jakies prawo.

    Sprawdziłeś linki z zapodanych linków ? ;) (tam jest
    dyskusja i *w niej* kolejne linki). OIDP był podawany
    przepis.

    pozdrowienia, Gotfryd