  • 121. Data: 2014-05-27 18:27:20
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <c...@b...ba> napisał w wiadomości
    news:lm29q6$3s1$1@news.vectranet.pl...

    > ja to widze tak, ze giodo to posredni organ, ktory moze a nawet powinien
    > wydac decyzje administracyjna o zaprzestaniu przetwarzania danych przez
    > kosciol na wniosek zainteresowanego (

    A co by to wniosło w praktyce.

  • 122. Data: 2014-05-27 18:29:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A jesteś pewny że wpis do jakiejś księgi parafialnej że taki
    > to a taki niemowlak został ochrzczony takim imieniem jest
    > przetwarzaniem danych osobowych ?

    Nie jest, bo to stwierdzenie faktu historycznego, a nie przetwarzanie
    jakichkolwiek danych. Przetwarzanie będzie, jak wprowadzą jego dane do
    jakiejś elektronicznej bazy i na tej podstawie będą utrzymywali, że jest
    członkiem kościoła podczas, gdy otrzymają oświadczenie, że on już nie chce.

  • 123. Data: 2014-05-27 21:51:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Cóż, po kilku starciach udało mi się uzyskać potwierdzenie
    > otrzymania pisma i w wolnej chwili udam się sprawdzić wykonanie
    > mojego żądania.

    Jak zamierzasz dokonać tego sprawdzenia?

  • 124. Data: 2014-05-27 21:58:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.05.2014 21:51, Alek pisze:

    > Jak zamierzasz dokonać tego sprawdzenia?

    Pójść i (zgodnie z ustawą) zażądać wglądu do moich danych.

  • 125. Data: 2014-05-27 23:16:40
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-27 14:04, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "JD" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wolę być potomkiem stworzonego przez Boga Adama, a nie potomkiem
    > małpiszona jak jakaś Ława ;)

    Czyli jesteś dla mnie niczym, bo nie ma nikogo stworzonego
    przez rzekomego boga.

    JD

  • 126. Data: 2014-05-27 23:25:03
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-27 14:27, Andrzej Lawa pisze:
    > Cóż, trend jest raczej w kierunku ateizacji. Powolny ale zawsze.
    >
    > Ludzkość dorasta

    KK też nie śpi,
    nie wiadomo jeszcze z czym wyskoczy papież jezuita.

    > i coraz więcej ludzi uwalnia się od urojeń (i to nawet
    > nie swoich urojeń, ale urojeń dzikich pustynnych bantytów bez pojęcia o
    > trywialnych obecnie faktach na temat natury).

    Tempo uwalniania dużo mniejsze od tempa narodzin.
    Nie liczyłbym na ewolucyjne zwolnienie z wiary.

    JD

  • 127. Data: 2014-05-28 07:15:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał

    > Pójść i (zgodnie z ustawą) zażądać wglądu do moich danych.

    No ale podobno księża robią straszne problemy, więc możesz usłyszeć
    "nie mamy pańskiego płaszcza, wróć!, pańskich danych i co nam pan
    zrobi?".

  • 128. Data: 2014-05-28 08:43:26
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 27 May 2014 18:29:46 +0200
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Nie jest, bo to stwierdzenie faktu historycznego, a nie przetwarzanie
    > jakichkolwiek danych.

    Hola hola, zbiór danych to każda uporządkowana forma przechowywania danych,
    niezależnie od tego czy elektroniczna, czy papierowa, chyba nie sugerujesz, że księga
    chrztów, czy jak się to tam nazywa, jest formą nieuporzadkowaną?

    Przetwarzanie, to wszelkie operacje na nich, włącznie z archiwizacją.

    > Przetwarzanie będzie, jak wprowadzą jego dane do
    > jakiejś elektronicznej bazy

    I tu powstaje duży problem, bo nie dość że wprowadzają, to jeszcze w żaden sposób ich
    nie zabezpieczają, noszą na tabletach ze sobą. Nie masz żadnej gwarancji co się z
    nimi stanie i co do Twoich rekordów jeszcze dopiszą na twój temat, bo niestety ustawa
    wyłącza związki wyznaniowe spod siebie, że tak powiem.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 129. Data: 2014-05-28 09:01:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2014 23:16, JD pisze:

    > Czyli jesteś dla mnie niczym, bo nie ma nikogo stworzonego
    > przez rzekomego boga.

    Heh, Lesio "Luftbranzlung" widać lubi wizję świata, w której jest
    wynikiem bardzo intensywnego rozmnażania wsobnego. Incest najwyraźniej
    dla niego to chleb powszedni.

  • 130. Data: 2014-05-28 09:02:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2014 07:15, Alek pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał

    > No ale podobno księża robią straszne problemy, więc możesz usłyszeć "nie
    > mamy pańskiego płaszcza, wróć!, pańskich danych i co nam pan zrobi?".

    Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przeciwko ustawie o ochronie
    danych osobowych.