  • 111. Data: 2014-05-27 07:41:02
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-26 09:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Padnie. Ludzie nie mogą być bez końca bezmyślnymi owcami.

    Mogą. Powiem więcej, chcą być bezmyślnymi owcami.
    Kościół daje im to czego potrzebują, rozgrzeszenie,
    zwolnienie z myślenia i podejmowania decyzji,
    daje złudną odpowiedź na pytanie "skąd sie wziąłem?"

    Dlatego nie padnie.

    BDW nie należę do KK (mentalnie).

    JD

  • 112. Data: 2014-05-27 08:50:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 26 May 2014 19:48:58 +0200
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Giodo nic tu nie ma do rzeczy. To przestępstwo.

    Robert, my o zupie, ty o dupie ;)

    Zajrzyj na stronę www.wystap.pl i poczytaj. Tam ludzie myślą dokładnie tak samo jak
    Ty, procesów odbyło się już multum, wszystkie wygrane przez zainteresowanych, a
    efektów globalnych jak nie było, tak nie ma.

    Ja się oczywiście zgadzam z tym co piszesz, że tak to powinno wyglądać, ale niestety
    po polskie bezprawie tak włąśnie wygląda i rzeczywistość jest zupełnie inna.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 113. Data: 2014-05-27 14:04:39
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "JD" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >zwolnienie z myślenia i podejmowania decyzji,
    >daje złudną odpowiedź na pytanie "skąd sie wziąłem?"

    Wolę być potomkiem stworzonego przez Boga Adama, a nie potomkiem małpiszona
    jak jakaś Ława ;)

  • 114. Data: 2014-05-27 14:27:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2014 07:41, JD pisze:

> [...]
    > zwolnienie z myślenia i podejmowania decyzji,
    > daje złudną odpowiedź na pytanie "skąd sie wziąłem?"

    Cóż, trend jest raczej w kierunku ateizacji. Powolny ale zawsze.

    Ludzkość dorasta i coraz więcej ludzi uwalnia się od urojeń (i to nawet
    nie swoich urojeń, ale urojeń dzikich pustynnych bantytów bez pojęcia o
    trywialnych obecnie faktach na temat natury).

  • 115. Data: 2014-05-27 14:29:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Widocznie... dotyczy.

    Nie dotyczy. NSA orzekł.

  • 116. Data: 2014-05-27 14:31:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2014 19:48, Robert Tomasik pisze:

    > Żartujesz? Takie oświadczenie wystarczy sporządzić na wszelki wypadek u
    > notariusza - by wybić argument, że nie mieli pewności co do osoby
    > składajacego oświadczenie i wysłać pismem poleconym zachowując dowód
    > nadania. Nawet dowód odbioru nie jest konieczny. Potem możesz nie tylko
    > karnie ich ścigać, ale cywilnie. Kilka procesów, kilka odszkodowań i
    > jeśli jest jak piszecie, że są problemy, to przestaną istnieć.

    Cóż, po kilku starciach udało mi się uzyskać potwierdzenie otrzymania
    pisma i w wolnej chwili udam się sprawdzić wykonanie mojego żądania.

    Swoją drogą ciekaw jestem reakcji dyżurnego jakbym z plebanii zadzwonił
    z donosem ;->

  • 117. Data: 2014-05-27 16:48:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zajrzyj na stronę www.wystap.pl i poczytaj.

    Zajrzałem. Jest tak nieczytelna, że idę o zakład, ze nawet jej autor nie
    znalazłby na niej odpowiedzi na żadne pytanie. Trudno mi zatem nawet
    polemizować z tymi treściami, bo tam żadnych klarownych nie ma.

    Po za tym odnoszę wrażenie - ale może to wynik totalnego chaosu - że ktoś
    się uparł na zrobienie tego po swojemu i nie potrafi pojąć, że trzeba
    inaczej. Nielegalne przetwarzanie danych jest przestępstwem. Ściga się to
    przez sąd karny. GIODO, to instytucja administracyjna, mająca za zadanie
    kontrolowanie przestrzegania ustawy i nie ma co zmuszać jej do robienia
    tego, co nie należy do jej kompetencji.

  • 118. Data: 2014-05-27 16:49:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:lm20ie$9hm$3@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > pisma i w wolnej chwili udam się sprawdzić wykonanie mojego żądania.
    >
    > Swoją drogą ciekaw jestem reakcji dyżurnego jakbym z plebanii zadzwonił z

    Tu nie ma nic ciekawego. Takich zgłoszeń przez telefon się nie przyjmuje.
    Trzeba albo osobiście do protokołu, albo pisemnie.

  • 119. Data: 2014-05-27 17:08:50
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-27 16:48, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > mająca za zadanie kontrolowanie przestrzegania ustawy i nie ma co
    > zmuszać jej do robienia tego, co nie należy do jej kompetencji.

    ja to widze tak, ze giodo to posredni organ, ktory moze a nawet powinien
    wydac decyzje administracyjna o zaprzestaniu przetwarzania danych przez
    kosciol na wniosek zainteresowanego (bo zbior danych osobowych
    koscielnych podlega pod giodo, co chyba nsa potwierdzil na jakims
    etapie, nie pamietam). dopiero potem mozna wszczynac sprawe karna. bo
    jesli ja sobie napisze do proboszcza żądanie o zaprzestanie
    przetwarzania i wykreslenie moich danych, to niby jak mam potem
    sprawdzic czy zadanie zostalo spelnione ? proboszcz moze mi po prostu
    nie udzielic takiej informacji, nie odpisac (co tez mialo wielokrotnie
    miejsce) czy dane wykreslil, zmodyfikowal, czy nie ? i nie ma na niego
    zadnego bata. a wykonanie decyzji administracyjnej giodo zawsze moze
    sprawdzic.

  • 120. Data: 2014-05-27 18:23:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-27 16:48, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > mająca za zadanie kontrolowanie przestrzegania ustawy i nie ma co
    > zmuszać jej do robienia tego, co nie należy do jej kompetencji.

    A jesteś pewny że wpis do jakiejś księgi parafialnej że taki
    to a taki niemowlak został ochrzczony takim imieniem jest
    przetwarzaniem danych osobowych ?