  • 1. Data: 2014-05-23 13:54:41
    Temat: Pozew sadowy o zaplate a zly adres pozwanego
    Od: a...@o...pl

    Witam,

    Spodziewam sie pozwu sadowego o zaplate dlugu sprzed lat ktory jest juz dawno
    przedawniony.

    Co w przypadku gdy powod wniesie pozew i poda moj nieaktualny adres? Sa wysle
    powiadomienie na star adres a ja nie bede o tym nawet wiedzial i wyslac sprzeciwu...
    Pozniej powodo wygra sprawe.

    Jak temu zapobiec?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-23 14:35:48
    Temat: Re: Pozew sadowy o zaplate a zly adres pozwanego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 13:54, a...@o...pl pisze:
> [...]
    > ktory jest juz dawno przedawniony.
    >
    > Co w przypadku gdy powod wniesie pozew i poda moj nieaktualny

    1. zawijaj wiersze!
    2. meldunek zgodny z aktualnym stanem faktycznym? (zakładam że dług
    dotyczy osoby fizycznej)

  • 3. Data: 2014-05-23 19:04:11
    Od: a...@o...pl

    W dniu piątek, 23 maja 2014 14:35:48 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > 1. zawijaj wiersze!
    >
    > 2. meldunek zgodny z aktualnym stanem faktycznym? (zakładam że dług
    >
    > dotyczy osoby fizycznej)
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Tak, meldunek zgodny z nowym aktualnym stanem faktycznym. Powod moze podac stary
    adres.

  • 4. Data: 2014-05-23 22:19:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.05.2014 19:04, a...@o...pl pisze:

    > Tak, meldunek zgodny z nowym aktualnym stanem faktycznym. Powod moze podac stary
    adres.

    No to zasadniczo powód powinien ustalić aktualny adres i jeśli poda zły
    to potem (jeśli dowiesz się już na etapie komornika) możesz wnieść pozew
    przeciwegzekucyjny i żądać przywrócenia terminów z powodu wadliwego
    powiadomienia.

    Gorzej jeśli powód to jakaś cypryjska spółka a komornik zdąży zabrać i
    przekazać "żywe pieniądze" - ciężko potem odzyskać.

    Pytanie: dlaczego spodziewasz się pozwu? Znalazłeś siebie na jakiejś
    liście dłużników?

  • 5. Data: 2014-05-24 00:32:20
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > Sa wysle powiadomienie na star adres a ja nie bede o tym nawet wiedzial
    > i wyslac sprzeciwu... Pozniej powodo wygra sprawe.

    Zapobiec - nie wiem, ale mozesz ograniczyc ryzyko,
    zakladajac konto w e-sadzie (https://www.e-sad.gov.pl),
    do którego z reguly trafiaja tego typu sprawy.

    Po zalozeniu konta, musisz je niestety sprawdzac recznie
    - tj. logowac sie i patrzec, czy lista spraw jest pusta. Wyslanie
    pozwanemu prostego powiadomienia e-mail przekroczylo
    granice wyobrazni twórców w.w. instytucji (która, dziwnym
    trafem, skonstruowana jest w taki sposób, aby bardzo pomóc
    pozywajacym i jeszcze bardziej niepomóc pozywanym).