  • 1. Data: 2014-05-24 01:22:45
    Temat: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    od pewnego czasu interesuje sie tematem, ale to jak droga (nomen-omen)
    przez meke....

    przeczytalem dwa ostatnie wyroki wsa w tej sprawie (a wlasciwie w
    sprawie urzedu i przepisow, w oparciu o ktore mozna się z tej sekty
    skutecznie wypisac, bo innego bata w tym kraju nie ma)

    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/1BE9F7FF11

    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/CC97ABDD31

    wyglada na to ze giodo ma jakiegos gotowca i tym gotowcem odwala
    wszystkie wnioski zainteresowanych wystapieniem z kosciola.

    czy jest zatem jakis sposob na szefa giodo ? bo wyglada to troche jak
    znany cytat "sad sadem a sprawiedliwośc musi byc po naszej stronie"

  • 2. Data: 2014-05-24 06:20:22
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "news" napisał w wiadomości grup

    >od pewnego czasu interesuje sie tematem, ale to jak droga (nomen-omen)
    >przez meke....

    <ciah>

    Dla zdrowego psychicznie człowieka nie stanowi to żadnego problemu. Zwisa mi
    czy "należę" czy też nie do kościoła gdyż nie niesie to praktycznie żadnych
    skutków.

  • 3. Data: 2014-05-24 06:47:36
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > przeczytalem dwa ostatnie wyroki wsa w tej sprawie (a wlasciwie w
    > sprawie urzedu i przepisow, w oparciu o ktore mozna się z tej sekty
    > skutecznie wypisac, bo innego bata w tym kraju nie ma)

    ale o co chodzi? chcesz się z tej "sekty" wypisać? a do której sekty
    chcesz się zapisać?

    po pierwsze 90% ludzi na świecie wierzy w jakiegoś boga więc jesteś w
    mniejszości a po drugie natura nie lubi pustki więc tą pustkę którą ty
    stwarzasz wykorzystują sukcesywnie np muzułmanie którzy w
    przeciwieństwie do katolików znacznie bardziej dosadnie wytłumaczą ci
    słuszność swojej wiary, niektórzy za dużo oglądają tefałen a za mało
    studiują historii

    jeżeli jesteś ateistą to siedź cicho bo nikt ci krzywdy nie robi i "módl
    się" do swoich ścian żeby moja religia utrzymała się bo jak nie to
    przyjdzie inna z pewnością nie tak tolerancyjna

  • 4. Data: 2014-05-24 09:28:01
    Od: W <w...@w...pl>

    Nostradamus wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > Dla zdrowego psychicznie człowieka nie stanowi to żadnego problemu.
    > Zwisa mi czy "należę" czy też nie do kościoła gdyż nie niesie to

    Poza tym jak czarni grzecznie wrzeszczą, żę "95%+ to katolicy" i ależ
    przecież oni muszą się wpieprzać do wzystkiego bo reprezentują wszystkich...

  • 5. Data: 2014-05-24 09:28:04
    Od: W <w...@w...pl>

    news wystukał, co następuje:

    > od pewnego czasu interesuje sie tematem, ale to jak droga (nomen-omen)
    > przez meke....

    trochę jest na wystąp.pl

  • 6. Data: 2014-05-24 10:57:51
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "fifak" <f...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > ale o co chodzi? chcesz się z tej "sekty" wypisać? a do której sekty
    > chcesz się zapisać?
    >
    > po pierwsze 90% ludzi na świecie wierzy w jakiegoś boga więc jesteś w
    > mniejszości

    No jasne, miliardy much nie mogą sie mylić....

  • 7. Data: 2014-05-24 11:56:31
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 06:20, Nostradamus pisze:
> [...]
    >
    > Dla zdrowego psychicznie człowieka nie stanowi to żadnego problemu.
    > Zwisa mi czy "należę" czy też nie do kościoła gdyż nie niesie to

    a czy wisialoby ci rowniez czy nalezysz do pzpr czy nie ?

  • 8. Data: 2014-05-24 11:58:37
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 06:47, fifak pisze:

> [...]
    > się" do swoich ścian żeby moja religia utrzymała się bo jak nie to
    > przyjdzie inna z pewnością nie tak tolerancyjna

    jak zwykle mylisz pojecie wiary w istote najwyzsza, z przynaleznoscia do
    organizacji ktora uzurpuje sobie wylaczne prawo jej reprezentacji.
    uwazam ze krk jest zorganizowana organizacja przestepcza (a nie jakies
    tam czarne owce) i nie chce do niej przynalezec. proste ?

  • 9. Data: 2014-05-24 11:59:20
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 09:28, W pisze:
    > news wystukał, co następuje:

    > trochę jest na wystąp.pl

    znam zakres informacji tam zawartych, chodzi o alternatywe.

  • 10. Data: 2014-05-24 12:07:42
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

> [...]
    >
    > Dla zdrowego psychicznie człowieka nie stanowi to żadnego problemu.
    > Zwisa mi czy "należę" czy też nie do kościoła gdyż nie niesie to

    juz w pierwszym zdaniu starasz sie sprowokowac albo zdyskredytowac wolny
    wybor (konstytucyjny, a jakże) innej osoby.

    wiec wyjasnie najprosciej jak sie da dla przecietnie inteligentnego
    osobnika:
    - zostalem zapisany do krk na drodze aktu chrztu wbrew mojej woli
    - nastepnie wbrew mojej woli zostalem zmuszony do przyjecia komunii
    - nastepnie odzyskalem wolna wole i postanowilem przyjac filozofie buddyzmu
    - z religia katolicka absolutnie nic mnie nie laczy, nie jest zgodna z
    moim pojmowaniem swiata
    - jestem tolerancyjny i tak jak toleruje istnienie wielu kultur i wielu
    wyznan, a nawet gender i odmiennosc seksualna, i dopoki nie ingeruja w
    moje zycie i zycie przecietnego obywatela (chocby mojej rodziny), nie
    mam nic przeciwko ze sobie gdzies tam dzialaja.
    - reasumujac nie czuje sie zobowiazany w jakikolwiek sposob byc
    czlonkiem krk i korzystajac wolnosci wyboru, wybieram WYPISANIE sie z
    niego. nikogo przy tym nie dyskredytuje, nie krytykuje, nie naciskam na
    odcisk - po prostu odchodze i chce aby ten akt zostal sformalizowany,
    analogicznie jak wyjechalo z kraju 2 mln obywateli (czesc sie np.
    wymeldowala i nikt nie robil z tym problemow)

    - poniał ?