  • 211. Data: 2014-06-02 08:41:13
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.05.2014 16:29, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Do Europejczyków też nie przyszedł. Mam zacząć się bać?

    No, tę fazę Europa przeszła trochę przed Ameryką - ale i tak przez jakiś
    czas za koszyczki z jajkami w okolicy równonocy wiosennej można było
    zapłacić głową w ramach walki w pogaństwem.

  • 212. Data: 2014-06-02 10:32:48
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-30 16:29, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Do Europejczyków też nie przyszedł. Mam zacząć się bać?
    Jeśli mimo to wierzysz w boga, to tak.

    JD

  • 213. Data: 2014-06-02 17:45:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:lmh6a9$cdu$1@node1.news.atman.pl...

    > No, tę fazę Europa przeszła trochę przed Ameryką - ale i tak przez jakiś
    > czas za koszyczki z jajkami w okolicy równonocy wiosennej można było
    > zapłacić głową w ramach walki w pogaństwem.

    Ale Europejczycy załatwili to we własnym zakresie. Choć faktycznie rodzimą
    wiarę Słowian. I to tak skutecznie, ze zdaje się, że nawet trudno dokładnie
    odtworzyć jak ona dokładnie wyglądała.