  • 131. Data: 2014-05-28 09:54:19
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-28 09:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Heh, Lesio "Luftbranzlung" widać lubi wizję świata, w której jest
    > wynikiem bardzo intensywnego rozmnażania wsobnego. Incest najwyraźniej
    > dla niego to chleb powszedni.

    Ujawniły się w tym wątku najgorsze cechy chrześcijan,
    brak tolerancji, chęć nawracania i poczucie wyższości.

    JD

  • 132. Data: 2014-05-28 10:06:28
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    wiadomości news:lm20ie$9hm$3@node2.news.atman.pl...

    > Cóż, po kilku starciach udało mi się uzyskać potwierdzenie otrzymania
    > pisma i w wolnej chwili udam się sprawdzić wykonanie mojego żądania.
    >
    > Swoją drogą ciekaw jestem reakcji dyżurnego jakbym z plebanii zadzwonił z
    > donosem ;->

    Ateistą być - wolno.
    Ale być lewackim ateuszem i pieniaczem, to już sztuka.
    Jak widać, Adam Płaszczyca nie jest jedynym w świecie.

    Pytanie - analogia: jak ktoś cię kiedyś obesra, to czy twoje "oświadczenie
    woli" zmieni fakt obsrania?

    Aygul

  • 133. Data: 2014-05-28 10:50:47
    Od: k...@g...com

    ak chcesz się uwolnić od kościoła katolickiego, a właściwie rzymskokatolickiego to
    np:

    1. Zapytaj księdza, co oznacza skrót I.N.R.I. - Jezus z Nazaretu, Król Izraela,
    a potem zapytaj dlaczego w tekście kolędy jest "Dzisiaj w Betlejem, wesoła
    nowina...". Kościół sam nie może dojść, czy Jezus urodził się w Nazarecie, czy
    Betlejem. Tak, czy inaczej, był Żydem i pochodził z żydowskiej rodziny.

    2. Zapytaj księdza, czy na terenie kościoła obowiązuje Kodeks Karny danego kraju, czy
    może Prawo Kanoniczne, w zależności od zakonu.

    3. Zapytaj czy instytucja kościoła wykonywała wyroki śmierci i stosowała tortury,
    zgodne z Prawem Kanonicznym, w zależności od zakonu, np. za "bluźnierstwo".

    4. Zapytaj dlaczego akt chrztu dokonuje się na człowieku, bez udziału jego
    świadomości, a sam sakrament chrztu nie jest świadomą decyzją człowieka.

    5. Zapytaj ile pieniędzy w akcjach przedsiębiorstw hutniczych na całym świecie
    posiada Watykan.

    6. Zapytaj np.o kwestię Raju. Gdzie symbolem Szatana jest wąż, a zakazany owoc, który
    Ewa dała Adamowi, był ugryziony przez węża, czyli zatruty. Przy czym nie było to
    jabłko, owoc z Drzewa poznania Dobra i Zła - tylko owoc z Drzewa Wiedzy. Czyli
    Edukacja.

    7. Zapytaj księdza o etymologię słowa "Mitra", jest to nakrycie głowy duchownych,
    między innymi i Papieża. Słowo "Mitra" wywodzi się z krajów muzułmańskich i oznacza
    muzułmańskie nakrycie głowy - turban. Teraz bardzo wielu duchownych katolickich nosi
    żydowską "jarmułkę"

    8. Zapytaj księdza czy Opus Dei, albo Caritas uczestniczy w procederze "recyklingu."

    9. Zapytaj dlaczego Papież, Pius któryś tam, w czasie II w.św., oficjalnie poparł
    Hitlera i nazim.

    Powinni się od ciebie odpierdolić.

    Pozdro,

    Karol Rychliński

  • 134. Data: 2014-05-28 11:25:11
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.05.2014 mz <l...@w...pl> napisał/a:

    > Ile istnieje Kościół a ile istniało Amber ?

    No, wyznawcy egipskich bogów też zapewne sądzili, że skoro
    ich kościół trwa jakieś cztery tysiąclecia, to trwać będzie zawsze :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 135. Data: 2014-05-28 11:32:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-27 18:29, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie jest, bo to stwierdzenie faktu historycznego, a nie przetwarzanie
    > jakichkolwiek danych. Przetwarzanie będzie, jak wprowadzą jego dane do
    > jakiejś elektronicznej bazy i na tej podstawie będą utrzymywali, że jest
    > członkiem kościoła podczas, gdy otrzymają oświadczenie, że on już nie chce.

    I tego właśnie news nie dopuszcza do wiadomości tworząc swój
    problem.

    Pozdrawiam

  • 136. Data: 2014-05-28 11:36:19
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.05.2014 news <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał/a:

    > wyglada na to ze giodo ma jakiegos gotowca i tym gotowcem odwala
    > wszystkie wnioski zainteresowanych wystapieniem z kosciola.

    Oj, nie na czasie Waść jesteś, nie na czasie.
    http://fakty.interia.pl/news-giodo-po-raz-pierwszy-n
    akazal-odnotowanie-apostazji-w-ksiega,nId,1088629?ut
    m_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

    Ja też, nie chwaląc się, pozytywną decyzję GIODO otrzymałem :-)

  • 137. Data: 2014-05-28 11:50:40
    Od: k...@g...com

    Możesz jeszcze zapytać księdza, dlaczego Al. Prymasa 1000-lecia w Warszawie wiedzie
    przez środek gazowych komór zagłady (całkiem nieźle zachowanych) byłego obozu
    koncentracyjnego KL Warshau...

    ;)

  • 138. Data: 2014-05-28 12:22:49
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.05.2014 Andrzej Lawa <a...@l...com> napisał/a:

    > GIODO się miga.

    Poniekąd zmienił zdanie (po lekturze wyroków NSA).

    > A czarna mafia robi wszystko żeby tylko nie przyjąć oświadczenia woli.

    Bo takowe oświadczenie się wysyła, a nie wręcza. Jak z każdym innym
    urzędem, co to mu prawo powielaczowe przyjąć pisma nie pozwala...

    BTW: coś drgnęło, w polskim bantustanie powolutku problem zaczyna
    być dostrzegany.

    http://wpia.uni.lodz.pl/struktura/centra-naukowe/cen
    trum-ochrony-danych-osobowych/aktualnosci/item/562-o
    chrona-danych-osobowych-w-dzia%C5%82alno%C5%9Bci-ko%
    C5%9Bcio%C5%82%C3%B3w-i-zwi%C4%85zk%C3%B3w-wyznaniow
    ych

    Chętni jeszcze mogą zdążyć :-)

  • 139. Data: 2014-05-28 12:35:36
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "JD" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > dla niego to chleb powszedni.
    >
    >Ujawniły się w tym wątku najgorsze cechy chrześcijan,
    >brak tolerancji, chęć nawracania i poczucie wyższości.

    Psy szczekają, karawana idzie dalej.

  • 140. Data: 2014-05-28 13:29:43
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-28 11:32, RadoslawF pisze:

    > I tego właśnie news nie dopuszcza do wiadomości tworząc swój
    > problem.

    problem jest w tym, ze kaplan otrzymal moje oswiadczenie i zamiast
    bezdyskusyjnie odnotowac (w swoim rejestrze ochrzczonych dusz) fakt w
    nim zawarty, po prostu go zignorowal.