  • 1. Data: 2014-05-23 21:38:41
    Temat: Wymiar zatrudnienia po urlopie rodzicielskim
    Od: "wedoler" <m...@o...pl>

    Witam,
    pracuję jako nauczyciel w szkole gimnazjalnej. W momencie przejścia na
    zwolnienie lekarskie w związku z ciążą zatrudniona byłam w wymiarze 16/18.
    Dziś się dowiedziałam, że po powrocie do pracy po urlopie rodzicielskim będę
    miała nadal tylko 16 godzin, choć inna nauczycielka ucząca tego samego
    przedmiotu z krótszym stażem i mniejszym dorobkiem zawodowym ma etat 18/18.
    Jako wyjaśnienie otrzymałam informację, że nie mogę dostać więcej godzin,
    ponieważ musi być tyle, co przed urlopem. Czy tak rzeczywiście wygląda
    sytuacja? Czy jest jakieś prawo, które to reguluje? Z góry dziękuję za
    odpowiedź.