  • 121. Data: 2016-07-03 14:53:33
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne [bijące o 06:30 pod oknami]
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 10:20, Liwiusz pisze:

    > Nikogo to nie interesuje, dlatego każdy ma w dupie twoje żale.

    Widzę :>
    Najbardziej ty masz w dupie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 122. Data: 2016-07-03 14:54:26
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 10:26, Kris pisze:

    > Myślę że problemu nie rozwiążesz. Bo problem sam stworzyłeś.

    A przypadkiem nie ten, co w dzwony napierdala?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 123. Data: 2016-07-03 15:04:57
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 10:39, Kris pisze:

    > W tym wątku do takich dołączyłeś/potwierdziłeś przynależność

    To ja napierdalam w dzwony? To ja lubię jak napierdalają i mam w dupie
    tych co nie lubią?
    Coś ci się pomyliło.

    > Dopuszczasz myśl że niektórymi to nie przeszkadza.
    > Kurcze, chyba jeszcze nie ma obowiazku mieszkania koło dzwonow kupować.
    >
    > Ps
    > W tych budowlach z wieżą i dzwonami bywam tylko na pogrzebach ale tradycję potrafię
    uszanować.
    > Ludziska tam chodzą płacą, widać pasuje im- uszanujmy to.
    > Pieniacze w typie autora wątku póki co to pojedyncze egzemplarze.

    Autor wątku o czym innym, a ty o czym innym.
    Albo nie zrozumiałeś o czym on pisze, albo na siłę przekręcasz sens.
    Codziennie o 6:30 chodzisz na pogrzeb? Naprawdę? Fajne hobby...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 124. Data: 2016-07-03 15:48:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 07/03/2016 05:39 PM, Kris wrote:

> [...]
    >
    > Ps
    > W tych budowlach z wieżą i dzwonami bywam tylko na pogrzebach ale tradycję potrafię

    Ale jaka to tradycja?

    Znakomita większość Kościołow w Polsce zaczęła bić około 6 rano pod
    koniec lat 90-tych, na początku lat 2000. Wcześniej, o ile jakieś miały
    dzwony, to używały ich "od święta".

    Dłuższą "tradycję" ma kebab w Polsce, czy pizza, czy hamburgery...

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 125. Data: 2016-07-03 15:53:49
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 07/03/2016 06:04 PM, Kris wrote:

    > Zmusił ktoś Ciebie do kupna mieszkania/domu koło dzwonow"

    Czyli jak - zażalenia do moich rodziców, bo urodzili mnie z 18 lat
    _przed_ tym, jak ksiądz postanowił codziennie, przez cały rok, o 6 rano,
    budzić pół dzielnicy swoim nowo nabytym, stalowym zestawem dzwonów
    kościelnych?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 126. Data: 2016-07-03 18:56:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 14:54, Kviat pisze:

    > A przypadkiem nie ten, co w dzwony napierdala?

    Nie.
    Bo jakby naprawdę "napierdalał" to już by go wyciszyli.
    To tylko ty się przypierdalasz do dzwonów bo masz kaprys
    aby ich nie było słychać. I jak już napisałeś okna nie będziesz
    zamykał bo to inni mają się liczyć z tobą a nie ty z innymi.
    Zachowanie dzieciaka.

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2016-07-03 19:13:27
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-03 18:56, RadoslawF wrote:

> [...]
    > aby ich nie było słychać. I jak już napisałeś okna nie będziesz
    > zamykał bo to inni mają się liczyć z tobą a nie ty z innymi.

    Racja, bo wszyscy mają się liczyć z księdzem terrorystą. A pizdy jak
    ty i tobie podobni wolą zamknąć okna i udawać, że problemu nie ma.

  • 128. Data: 2016-07-03 19:33:42
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 07/04/2016 01:56 AM, RadoslawF wrote:

> [...]
    > aby ich nie było słychać. I jak już napisałeś okna nie będziesz
    > zamykał bo to inni mają się liczyć z tobą a nie ty z innymi.

    A mi cała ta sytuacja z ksieżmi walącymi w dzwony o 6 rano przypomina
    pijanego osiłka palącego papierosa za papierosem w pokoju pełnym osób
    niepalących. Niektórym owszem, nie przeszkadza, ale większość będzie się
    bała odezwać.

    Pewnie w takich sytuacjach poradzisz - wystarczy wyjść z pokoju?

    Tomasz Chmielewski
    https://www.japanizer.org/

  • 129. Data: 2016-07-03 19:44:14
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 2 Jul 2016 12:22:06 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <57779640$0$12548$65785112@news.neostrada.pl>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >Przypomina, że za pół godziny albo za godzinę będzie msza.
    >U mnie Bernardyni dzwonią pół godziny przed mszą.

    To są dzwony sygnalizujące porę modlitwy Angelus Domini.
    Bez sensu w dzisiejszych czasach.
    --
    Kiedy kitę odwalę będzie wspaniale
    https://www.youtube.com/watch?v=M4aZeAC_moo

  • 130. Data: 2016-07-03 21:00:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 14:56:34 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
    > A przypadkiem nie ten, co w dzwony napierdala?
    Czytając w większości chamskie posty kritersa od razu widać co to za typ. Pieniacz i
    cham najzwyklejszy.
    Ciekawe czy meila do proboszcza wysłał(jeśli wysłał) używjąc podobnego języka jak w
    tym wątku.