  • 1. Data: 2016-06-28 09:55:40
    Temat: Sprawa z cywilnego - czy mogą założyć ?
    Od: marta <m...@o...pl>

    Witam
    Wczoraj przegrałam sprawę karną, która ciągnęła się od 2012 roku. Osoba
    zauważyła "przestępstwo" w połowie 2012 roku. Czy mogą założyć mi
    jeszcze sprawe cywilną ?
    Jak czytałam to niby jest 3 lata od zobaczenia tego.

  • 2. Data: 2016-06-30 20:41:34
    Temat: Re: Sprawa z cywilnego - czy mogą założyć ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-06-16 o 09:55, marta pisze:
> [...]
    > jeszcze sprawe cywilną ?
    > Jak czytałam to niby jest 3 lata od zobaczenia tego.
    Jeśli to był czyn zabroniony, to przedawnienie jest o ile pamiętam 10 lat.

  • 3. Data: 2016-07-05 09:02:37
    Od: pewex <p...@o...pl>

    mi się wydaje ze po 3 latach sie przedawnia