  • 1. Data: 2016-06-26 16:37:28
    Temat: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Czy z tymi hałaśliwymi skurwysynami da się jakoś walczyć ? Od 6:30 nie
    słysze niczego
    oprócz tego napierdalania tego gówna z każdej strony. Myśle czy nie
    zacząć od jakiegoś
    pisma od kancelarii prawnej. Raczej nie mogę liczyć na zebranie większej
    grupy ludzi
    bo tu głównie stare dewotki a reszta nie będzie miała odwagi się wychylić.

    Ma ktoś jakieś pomysły ?

    PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

  • 2. Data: 2016-06-26 16:39:33
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 16:37, kriters pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktoś jakieś pomysły ?
    >
    > PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

    Wyprowadź się pod meczet lub wprowadź do mieszkania kozę.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-06-26 16:41:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 16:37:19 UTC+2 użytkownik kriters napisał:
> [...]
    >
    > Ma ktoś jakieś pomysły ?
    >
    > PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".
    A to tak teraz zaczęli czy Ty z tych co tanią działkę koło lotniska kupili,
    zamieszkali tam, a później protestują że samoloty latają?

  • 4. Data: 2016-06-26 17:25:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 16:37, kriters pisze:
    > Od 6:30 nie słysze niczego
    > oprócz tego napierdalania tego gówna z każdej strony.

    Jak chcesz konkretnej porady, to nie kłam w opisie stanu faktycznego.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-06-26 17:39:46
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/26/2016 11:37 PM, kriters wrote:
> [...]
    > grupy ludzi
    > bo tu głównie stare dewotki a reszta nie będzie miała odwagi się wychylić.

    U mnie w okolicy był podobny problem i jakiś Pomysłowy Dobromir dzwon
    zalepił pianką montażową... Ale po tygodniu zaczęło bić od nowa.

    Prawnie nie ma na to sposobu. Może bić całą dobę, bo to boskie dźwięki w
    naszym kraju.

    Pójdź do proboszcza, on cię przekona, dlaczego pobudka o 06:30 jest
    dobra dla narodu polskiego, i nie ma od tego odwołania...

    > PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

    Niestety to chyba jedyne, co pozostaje poradzić. Ewentualnie UK, Japonia.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 6. Data: 2016-06-27 02:16:57
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 16:39, RadoslawF pisze:

    > Wyprowadź się pod meczet lub wprowadź do mieszkania kozę.

    masz toczeń czy udar? :)

  • 7. Data: 2016-06-27 09:36:49
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 26 Jun 2016 07:41:09 -0700 (PDT)
    Kris <k...@g...com> wrote:

    > A to tak teraz zaczęli czy Ty z tych co tanią działkę koło lotniska kupili,
    zamieszkali tam, a później protestują że samoloty latają?

    Ale wiesz, że przeważnie jest tak, że najpierw powstaje osiedle, a dopiero potem
    stawiają "bunkier"?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2016-06-27 09:48:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2016 09:36:49 +0200, szerszen napisał(a):

    > a dopiero potem stawiają "bunkier"?

    Raczej punkt strzyżenia owieczek :)
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 9. Data: 2016-06-27 10:46:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 09:36:51 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:
    > Ale wiesz, że przeważnie jest tak, że najpierw powstaje osiedle, a dopiero potem
    stawiają "bunkier"?
    Dlatego zapytałem czy teraz tak zaczęli dzwonić czy może dzwonili wcześniej zanim
    autor wątku zamieszkał.

  • 10. Data: 2016-06-27 11:19:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 02:16, PlaMa pisze:

    > masz toczeń czy udar? :)

    Mam doświadczenie.
    Po miesiącu z radością wróci pod kościół lub wyprowadzi kozę.