  • 31. Data: 2016-06-27 20:18:48
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 19:16, Shrek pisze:

    > Aha - czyli "wiem, ale nie powiem". Zauważ, że nie rozmawiamy tu o
    > procesjach, pielgrzymkach i innych potencjalnie uciążliwych dla
    > otoczenia rzeczy, które jednak mają jakieś tam uzasadnienie. Takie samo
    > wydarzenie jak maraton - niech się bawią.
    >
    > Mówimy o napieprzaniu w dzwony z okazji tego, że już rano.

    Tradycja, historia to również kontratyp wykluczający karalność.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2016-06-27 20:20:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 20:08, qwerty pisze:
    > Użytkownik "kriters" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Art. 53

    Ustawy o płodach rolnych?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2016-06-27 20:28:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Ustawy o płodach rolnych?

    Widzę, że uchylili w kodeksie wykroczeń. :(
    Nie wiem czy dałoby się podpiąć pod ustawę o przepisach porządkowych.

  • 34. Data: 2016-06-27 20:30:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 20:28, qwerty pisze:

    > Widzę, że uchylili w kodeksie wykroczeń. :(
    > Nie wiem czy dałoby się podpiąć pod ustawę o przepisach porządkowych.

    A co miałeś na myśli? Może art. 51? ("Kto krzykiem, hałasem..."). Tylko
    że skoro dzwony dzwonią powszechnie, to jest to kontratyp.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2016-06-27 20:39:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > A co miałeś na myśli? Może art. 51? ("Kto krzykiem, hałasem..."). Tylko że
    > skoro dzwony dzwonią powszechnie, to jest to kontratyp.

    Tak, o to mi chodziło. Widać pora iść spać po wykańczającej pracy. :(
    Niekoniecznie powszechnie. Biją od 6:30.
    Przecież jest to ewidentny hałas.
    Jak chce bić to zmieni na mniejszy dzwoń, albo przyciszy (często dźwięk jest z
    głośników).

  • 36. Data: 2016-06-27 20:44:25
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 13:30, szerszen pisze:

    > No to opowiadaj jak Ci z tą kozą było ;)

    Moim zdaniem wygląda to na syndrom odtrącenia :D

  • 37. Data: 2016-06-27 20:47:48
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 12:08, Kris pisze:

    > Kupić mieszkanie obok kościoła(gdzie dzwony biły pewnie od lat i bić będą nadal) a
    później narzekać że dzwony biją to podobnie jak kupić tańsza działkę obok lotniska a
    potem protesty organizować że samoloty latają.

    Ktoś już Ci zwracał uwagę, że możliwe jest, że mieszkał tam przed kościołem.

    Ciekawszym tematem jest taryfa ulgowa dla kościołów. Bo gdyby ktoś
    zaczął naparzać garnkami o 6 rano wzywając Latającego Potwora Spaghetti
    albo wzywać Allaha to by pewnie "prawdziwi polacy" piany dostali ale jak
    typ wspomina, że irytują go dzwony to... cóż - piany dostajecie :)

  • 38. Data: 2016-06-27 20:57:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 20:18, Liwiusz pisze:

    > Tradycja, historia to również kontratyp wykluczający karalność.

    http://nczas.com/wiadomosci/europa/kosciol-zaplaci-o
    dszkodowanie-za-glosne-dzwony/

    http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3269630,kosci
    elny-dzwon-bije-zbyt-glosno-urzednicy-sprawdza-pozio
    m-halasu,id,t.html

    http://www.pch24.pl/ksiadz-skazany-na-prace-spoleczn
    e-za-bicie-w-dzwony,4546,i.html

    --
    animka

  • 39. Data: 2016-06-27 22:03:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.06.2016 20:18, Liwiusz wrote:

    > Tradycja, historia to również kontratyp wykluczający karalność.

    Podstawa prawna, żeby zachować charakter grupy?

    Shrek

  • 40. Data: 2016-06-27 22:21:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 20:48:28 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
    .

    > Ktoś już Ci zwracał uwagę, że możliwe jest, że mieszkał tam przed kościołem.
    Tego nie wiemy- zakładałem inaczej.

> [...]
    > albo wzywać Allaha to by pewnie "prawdziwi polacy" piany dostali ale jak
    > typ wspomina, że irytują go dzwony to... cóż - piany dostajecie :)
    Piany powiadasz zobacz jakiego języka używa autor postu a jakiego osoby mu
    odpowiadające. Kto tu piany dostaje odpisz wtedy?