  • 11. Data: 2002-03-15 10:15:26
    Temat: Re: jak to jest z OEM
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Sluchaj Cudny,

    nie obrazaj Gwidona i nas wszystkich.
    Temat to licencje OEM i pisz na temat.

    Twoj spamerski post musi sciagnac 1000 osob i kazdy zaplaci za jego
    czytanie ok. 1 zl.
    Twoj post wygenerowal 1000 zl straty.

    Napisalem nt. OEM i jedyne co mozesz to odpisac merytorycznie w
    odpowiedzi na post Gwidona, post moj, albo post pierwotny autora.
    Netykieta nie przewiduje innych dyskusji.

    Zamuliles grupe prawo kolejnym spamem.

    Ja wiem, ze pisanie merytoryczne i na temat jest trudne.
    Ale NIE MUSISZ pisac, gdy nie potrafisz.
    Mozesz tylko czytac.

    Jezeli nie znasz etykiety usenetu, to sklada sie ona z zasad korzystania
    z usenetu.
    Pisanie na temat i odpowiadanie na temat.

    Obrazasz Gwidona, mnie i innych
    zamulajac watek.

    Odpisalem merytorycznie i tego oczekuje od kazdego.
    Oczekuje od Gwidona reakcji na spam, trollowanie
    i oczekuje ze sie ustosunkuje merytorycznie do mojej wypowiedzi w
    sprawie OEM.

    Zamulajac watek jedynie jemu i innym, przeszkadasz w przygotowaniu
    merytorycznej odpowiedzi.

    Tutaj naprawde sa ludzie, ktorzy potrafia dyskutowac na temat.
    Poczytaj archiwum.
    Twoje posty Cudny, niestety zamulaja watek i zechciej sie powstrzymac
    jak i zechciej nie pisac wraz ze swymi kolegami trollami.

    Czemu uwazasz, ze nie ma tutaj osob potrafiacych dyskutowac
    merytorycznie i nikt nie potrafi odpowiedziec mi merytorycznie ?
    A tak to zamulasz i zniechcecasz te osoby.
    Szkodzisz Cudny, szkodzisz nam wszystkim.

    Poczytaj etykiete.
    Moge podeslac.

  • 12. Data: 2002-03-15 10:52:26
    Od: "killer_of_the_expert" <k...@a...com>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote

    > Sluchaj Cudny,
    [...]

    sluchaj palancie,

    zapomniales jeszcze wspomniec, ze to ty byles wynalzca
    na Uniwesytecie Pernambuco pojecia "OEM",
    za co dostales od Katedry Prawa Internetewego
    w Phenianie tytul "doctora honoris causa",
    ze to ty byles profesorem Gwidona na UJ,
    ze to ty zalozyles Usenet, ze te to ty wymysliles
    netykiete, ze to ty odkryles proch i Ameryke
    i ze to ty na nowo zdefiniowales prawo
    Newtona.

    Nie mozesz, debilu, zapominac o twoch zaslugach dla ludzkosci,

    Bez ciebie swiat, Unia Europejska, Internet, biznes,
    prawo budowalne, Windows NT i Swiatowa Federacja
    Gry w latajace czajniki (curling) bylyby niczym.

    kote

  • 13. Data: 2002-03-15 10:55:50
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Ekspierd....to wszystko dotyczy tylko i wyłącznie Ciebie
    CUT
    Już wyczerpałeś treść pierwotnego postu czego dowodem jest cisza ze strony
    zwykle udzielających się (ale na poważnie a nie tak jak Ty) tutaj osób.
    Cudny

  • 14. Data: 2002-03-15 11:02:12
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    killer_of_the_expert wrote:

    > "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote

    > [...]
    >
    > sluchaj palancie,
    >
    > zapomniales jeszcze wspomniec, ze to ty byles wynalzca
    > na Uniwesytecie Pernambuco pojecia "OEM",

    nie bylem
    ale przygotowalem zrodla nt. licencji OEM
    1. Global Graphics signs OEM licence agreement
    for its Jaws RIP
    with Monotype Systems.

    Global GraphicsŽ (Nasdaq Europe: GLGR) has
    signed an OEM
    (original equipment manufacturer) agreement
    with Monotype
    Systems, a leading supplier of integrated
    PostscriptŽ
    publishing solutions, for its JawsŽ RIP
    software product. The
    Jaws RIP, a high performance PostScript
    Language Level III
    compatible interpreter, will be incorporated
    into Monotype
    Systems' PrePRESS product line and marketed
    under the name
    "Jaguar RIP"
    http://www1.jawspdf.com/news/jawspdf.nsf/PressReleas
    esPublished/572099B071D11E2C80256A2A00389C8D
    ___________________________
    2.
    OEM Redistribution Rights

    This program has been licensed by the original purchaser
    for inclusion with the licensee's own network
    product. Licensee has the right to reproduce the
    software for distribution to licensee's customers subject to the
    conditions that:

    The Copyright (listed above) is included with the
    software;
    Tellurian is clearly identified as the author and
    copyright holder;
    The Licence Agreement is extended to licensee's
    customers with conditions which are no less restrictive
    than those appearing above;
    No warranty is expressed or implied to exist between
    Tellurian and licensee's customers.

    http://www.tellurian.com.au/products/trinkets/bootpd
    NT/doc/bootpdnt_oem_licence.html

    Link Nr 2
    dotyczy wlasnie tematu ktory opisalem.
    Udzielenie licencji na program, na zasadzie OEM , nie wymaga
    laczenia softu ze sprzetem.
    Soft moze zostac polaczony z innym softem,
    jak w przypadku opisanym powyzej.

    A zatem nie wystepuje element "Equipment"
    OEM = Original Equipment Manufacturer.

    Teraz zechciej mi odpowiedziec, czy mozna program komputerowy uznac za
    "equipment".

    OEM egzystuje doskonale w przemysle, produkcji, szczegolnie przemysle
    samochodowym.
    Dostawca czesci, podzespolow do samochodu oznacza swoje produkty logo
    OEM, a nie swoim.
    W przypadku softu prawa autorskie uniemozliwiaja stosowanie takich
    praktyk.

    Zatem zechciej mi wyjasnic role OEM partnera w przypadku softu.

    Jacek

  • 15. Data: 2002-03-15 11:24:19
    Od: "killer_of_the_expert" <k...@a...com>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote

    > nie bylem

    No to ten punkt mamy juz z glowy.

    A jak to bylo z opracowaniem przez ciebie planow ARPAnet
    dla Pentagonu ?

    I opisz jeszcze przy okazji jak pomogles Gates'owi zaprogramowac
    Windows 3.1 a Thorvaldsowi. Linuxa 1.0.

    No i oczywiscie nie zapomnij o przedstawieniu twoich zaslug
    w budowie pierwszej bomby wodorowej.

    Nie wspominam oczywiscie o takich drobnostkach jak
    konstrukcja prototypu latajacego czajnika do curlingu
    i samoczynnej szczoteczki napedzanej energia jadrowa,
    takze przydatnej w tym pieknym sporcie, jakim jest curling.

    kote

  • 16. Data: 2002-03-15 11:29:52
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Cudny" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    strony
    > zwykle udzielających się (ale na poważnie a nie tak jak Ty) tutaj

    Poza tym ze nic nie wnosisz w dyskusji to jeszcze popisujesz sie swoim
    lamerstwem .Czy wiesz co to jest "plonk"? Bo ze nie umiesz "plonkowac"
    to widac powyzej.

    Leszek

  • 17. Data: 2002-03-15 11:31:04
    Temat: Re: Do Gwidona i innych Re: jak to jest z OEM
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "blurp" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś po prostu drewnianą pacynką.
    >
    > Pajacyku.

    Kim ty jestes? Co wnosisz na grupe? Potrafisz cos powiedziec na temat?

    Leszek

  • 18. Data: 2002-03-15 11:33:21
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "killer_of_the_expert" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > i samoczynnej szczoteczki napedzanej energia jadrowa,
    > takze przydatnej w tym pieknym sporcie, jakim jest curling.

    A co ty robisz? Przejdz na priva z Jackiem.Czy byles przez niego
    zgwalcony? Skad ten uraz psychiczny? Co ma to wspolnego z prawem
    trollu!

    Leszek

  • 19. Data: 2002-03-15 11:34:06
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    j.w.

  • 20. Data: 2002-03-15 11:43:23
    Od: "killer_of_the_expert" <k...@a...com>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote

> [...]

    [...]

    > A co ty robisz? Przejdz na priva z Jackiem.

    klonie Leszku,

    ciagle sekundowanie Expierdowi nie przyniesie ci tak
    przez ciebie wymarzonego tytulu "pierwszego trolla
    polskiego Usenetu".

    A moze Expierd wypusci na rynek wersja 2.0 beta
    klona Leszka ?
    Bo ta obecna wersja jakas taka niedopracowana...

    kote