  • 1. Data: 2002-03-14 17:44:44
    Temat: zmiana nazwiska a paszport
    Od: "Marzen@" <m...@k...net.pl>

    Mam pytanie
    W kwietniu wychodzę za mąż wiąże się to z wymianą dokumentów, ale dostałam
    wizę do pracy w Niemczech od czerwca na nazwisko panieńskie,
    Czy muszę wymieniać paszport natychmiast po ślubie czy na panieńskie
    nazwisko mogę jeszcze jechać do Niemiec?
    Dziękuje za odpowiedź
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-15 09:09:19
    Temat: Re: zmiana nazwiska a paszport
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marzen@"
    > Czy muszę wymieniać paszport natychmiast po ślubie czy na panieńskie
    > nazwisko mogę jeszcze jechać do Niemiec?

    wyrabialem wlasnie paszport i w kolejce przeczytalem informacje na scianie
    ze kategorycznie zabrania sie wywozic dowod osobisty za granice.

    Powidz mi wiec w jaki sposob straz graniczna ma zabronic ci wyjazdu
    ze starym paszportem - jasnowidze tam pracują?
    a skoro to niemozliwe, wiec pewnie nikt takiego prawa, ktorego
    nie da sie egzekwowac nie wymysil ;-))
    *** blad ***